Autor: Dawid
Rocznik: 1992
Przebieg: 0km
Kupiłby ponownie?
2014-04-04 23:58:25
Wredny, kapryśny wieprz. Wbije ci w plecy nóż w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Ale z dobrze zrobionym silnikiem, denerwują tylko drobne usterki. Poważnej awarii układu napędowego dotychczas przez 4 lata nie miałem. Tak w ogóle to jest DNIEPR MT16, a nie URAL. Ktoś kto tą stronę tworzył nie zna się chyba na rusach.
| Kryterium |
Ocena |
| Silnik (kultura pracy, elastyczność) |
(4,00) |
| Skrzynia biegów |
(5,00) |
| Hamulce |
(2,00) |
| Komfort siedzenia |
(4,00) |
| Pozycja i komfort za kierownicą |
(3,00) |
| Ekonomiczność (zużycie paliwa) |
(4,00) |
| Niezawodność (drobiazgi) |
(1,00) |
| Stosunek jakość/cena |
(3,00) |
| Długodystansowość |
(2,00) |
| Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h) |
(1,00) |
| Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h) |
(5,00) |
| Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h) |
(5,00) |
| Łatwość prowadzenia |
(3,00) |
| Fun factor - radość z jazdy |
(5,00) |
| Właściwości miejskie (praktyczność w korkach) |
(1,00) |
| Właściwości terenowe |
(5,00) |
| Właściwości wyścigowe |
(2,00) |
| Właściwości turystyczne |
(3,00) |
| Wypadkowość |
(3,00) |
| Całokształt |
(3,00) |
| Niezawodność (poważne usterki) |
(4,00) |