Szukaj

Ocena kierowcy - Alfa Romeo GT II

Adrian, 11 lat temu
Silnik 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 131 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo żwawy i ekonomiczny jeśli jest taka potrzeba.
4,0
Całokształt
Alfa Romeo to specyficzny samochód, trzeba zmienic do niej podejscie jesli jezdzilo sie wczesniej np Audi. Części wymienia sie jak w kazdym innym aucie i nie jest to wygórowany koszt. Polecam model GT osobom które nie wożą często znajomych na tylnych kanapach (wysiadanie stanowi problem). Poza tym zyskujemy nowe doswiadczenia z jazdy, przywiązujemy sie do autka i cieszymy sie z jazdy mijając znane w polsce marki i modele aut typu: Golf, Passat, A6 itd. Następnym moim autem na pewno będzie Alfa Romeo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1.9 JTD - czyli po prostu Diesel\'a brzmi całkiem nieźle. na pewno lepiej niż 1.9 w Audi czy WV.
4,0
Skrzynia biegów
Nie rozumiem opinii typu, \"za krótka dwójka\'\'. Wszystko jest ok, trzeba pamiętać że ma 6 biegów i trzeba je wykorzystywać.
5,0
Układ jezdny
Genialny układ jezdny. Auto reaguje na najmniejszy ruch kierownicą, prowadzi się genialnie. Śmiało może konkurować z autami słynącymi ze świetnych właściwości jezdnych typu BMW. Układ jezdny to jeden z największych plusów tego auta!
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma co owijać w bawełnę, tylna szyba jest zamontowana po to, bo tam jest jej miejsce. Jeśli mamy czujniki parkowania to sprawa parkowania mocno ułatwiona.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, można się czepiać ew. małych przycisków panelu radia, nie jest to jednak wysoce doskwierające.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Problem z miejscem na głowę dla osób siedzących z tyłu powyżej 180 cm wzrostu - nie za wiele miejsca na głowę.
4,0
Wyciszenie
Pięknie wyglądające drzwi bez ramek jednak wpływają na wyciszenie auta podczas jazdy z dużą prędkoscią. mimo to według mnie jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silniki JTD to mistrzowie oszczędzania paliwa. Jeśli chcemy poszaleć spalą trochę oleju napędowego. Jeśli natomiast chcemy poćwiczyć jazdę ekonomiczną to się zdziwimy - 150 konny silnik bez problemów uzyskuje spalanie poniżej 6 litrów na trasie, uparci mogą zejsc nawet do 5.3 litra na 100 km. Jesli chodzi o naprawy to do tej pory nic nie naprawiałem - wymieniłem tylko jeden wahacz.
3,0
Stosunek jakość/cena
jakośc jest przeciętna, ale nie rażąca, jest to na pewno luksusowe Coupe. Jakosc wykonania i spasowania elementów nie podskakuje Audi, ale nie jest rażąca. Nic nie trzeszczy wiec jest ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi typu przepalający się żarówki dość często się udzielają, szczególnie utrudniony jest dostęp do żarówek przednich reflektorów - tylko dla wytrwałych i cierpliwych. Reszta ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory nic poważnego mi się nie przytrafiło.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Alfa Romeo GT II