Szukaj

Ocena kierowcy - Alfa Romeo GT II

Kuba, 9 lat temu
Silnik 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo fajny motor. Zapraszam wszystkich wyzjanacych VW TDI na przejazdzke, a potem maly drag race.
5,0
Całokształt
Naprawde godne polecenia auto. Nietuzinkowe i dajace ogromna przyjemnosc z jazdy. Naprawde ogrmna. Jesli powiem ze za kazdym razem biore Alfe w trase do Polski zamiast Ryanair'a (mieszkam w Anglii) to chyba najlepiej odda to klimat tego auta. A jak ludzie sie pytaja - czy auto sie psuje? to zawsze odpowiadam ze tak, psuje sie. Ale mnie na to stac ;-) Nasptepne auto - Brera!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 150konnego diesla to rewelacja. Do tego tez dzwiek... ktoreg na prozno szukac u konkurencji. Ja juz w zyciu, poprzez auta ktore mialem, nabawilem sie choroby VAGa - na dzwiek niemieckiego diesla robi mi sie nie dobrze...
5,0
Skrzynia biegów
Obawialem sie dziwnie dlugiego lewarka biegow... niepotrzebnie! skrzyni daje 5 bo idealnie pasuje do charakteru auta. Od kiedy mam Alfe zapomnialem co to zgrzytajacy wsteczny (olaboga w poprzednim Audi a4, a3, Galacy, mazdzie 626, mazdzie 323...)
5,0
Układ jezdny
kazda przejazdzka to super zabawa, nie wolno zalowac na opony, najlepiej trzymac sie z daleka od chinczykow. Co prawda po dojechaniu Good Year'ow zalozylem Debice Furio - nie zaluje. Zawieszenie sportowe ale nie za niskie - dzielnie przecieralem sie przez lesne drogi w Polsce, pola, laki.
Komfort
3,0
Widoczność
Aby sprawnie parkowac do tylu trzbea troche wprawy. Przodem tez trzeba zaryc pare razy zeby sie nauczyc gdzie jest dziob. Na widocznosc nie narzekam - jest jak jest. Niektore auta maja gorzej.
4,0
Ergonomia
Niczego nie brakuje. Wszystko pod reka. Ktos slusznie zwrocil uwage na okropnie jasna kontrolke dlugich swiatel - faktycznie upierdliwa. Bagannik jak na te klase duzy, a skladane fotele - przepoczwazaja auto w praktycznego hatchbacka. Minus konstrukcji - nie ma dostepnych bagaznikow dachowych. Ja zalozylem chowany hak i woze rowery z tylu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze. Choc czasem trzeba recznie podregulowac pare stopni w dol czy w gore.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca super (184cm), u pasazera haktary na nogi. Z tylu jak na coupe bardzo wygodnie (tak do 170cm wzrostu).
4,0
Wyciszenie
Czesto robie trasy (w tym UK do PL) i nie narzekam. Na niektorych typach asfaltu w anglii i europie robie sie glosno od szerokich opon (225) ale w Polsce bylem bardzo milo zaskoczony komfortem na nowych atustradach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czesci silnikowe i osprzet sa tanie i ogolnie dostepne, czesci serwisowe rowniez. Mialem wczesniej Audi A4, A3, Forda Galaxy i czesci kosztowaly tyle samo - tylko ze w przypadku niemieckich (i z niemiescki rodowodem) konkurentow tych czesci potrzeba bylo wiecej. Alfa sie nie psuje czesciej niz konkurencja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wkurza mnie mit awaryjnosci, ale z drugiej strony ciesze sie ze moglem kupic bardzo dobrze wyposazone auto, w dobrym stanie, za niewielkie pieniadze. Bojkotuje wszelkie Golfy i Audi. Zycie to cos wiecej, namawiam zeby z niego korzystac!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupilem auto jako projekt za bardzo atrakcyjna cene, z przebiegiem 200km. Od razu zostaly wymienione: weze wspomagania, waz od turbo, sprzeglo, dwa wahacze, kola (okazaly sie kwadrawtowe), opony, kompresor od klimy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zrobilem juz pare dlugich tras, w tym europie. Auto mie nie zawiodlo ani razu. Jedyna pojawiajaca sie usterka od czasu do czasu to komunikat na desce o spalonej zarowce przeciwmglowej z tylu. Wiadomosc sie pojawia po przekroczeniu 160km/h). Wystarczy wlaczyc swiatlo przeciwmglowe i problem znika (taki italianski foch).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Alfa Romeo GT II