Bardzo komfortowe i przyjemne auto. Z zewnątrz sportowe auto w środku niczym limuzyna. Właśnie o takie połączenie mi chodziło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, bardzo wydajny silnik, który w wariancie 204km idealnie pasuje do masy auta.
5,0
Skrzynia biegów
Słyszałem wiele różnych opinii o stronic ale tutaj nie mam się do czego przyczepić na prawdę płynnie zmienia biegi, nie szarpie, na defaulyowym ustawieniu balanced trzyma obroty na normalnym poziomie 1700-2200, więc autem jeździ się bardzo komfortowo. Albo to nowa wersja stronica albo Niemcy w końcu poszli po rozum do głowy w kwestii oprogramowania skrzyni biegów.
5,0
Układ jezdny
Idealny w mieście, idealny na trasie.
5,0
Karoseria
Za krótko by ocenić ale na ten moment nie mam zarzutów.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok
5,0
Ergonomia
Jak na gabaryty mogło by być więcej miejsca z tyłu ale jest akceptowalnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest super, z tyłu mogli być popracować na ilością miejsca ale nadal jest ok.
5,0
Wyciszenie
Najlepiej wyciszony samochód jakim jeździłem, a nie mam na wyposażeniu klejonych szyb bocznych. Grube uszczelki, brak szyb bezramkowych względem poprzednika robi swoje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy dobrym rabacie to auto zmiata wszystko co jest dostępne na rynku pod względem jakości, komfortu, bezpieczeństwa, technologii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 204KM 150kW
[l/100km]