Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Avant Plug In Facelifting
Łukasz,
7 miesięcy temu
Silnik 2.0 55 TFSI e 367KM 270kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
3 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
: Gablota staje w miejscu.
4,0
Całokształt
Wszystko jest na miejscu, tam gdzie powinno być. Wszystko pracuje jak należy- ale brakuje mi tego efektu WOW.
elektryk pracuje doskonale i super współpracuje z silnikiem spalinowym- no może gdyby nie jednak lekki lag przy przyśpieszaniu i przełączeniu z elektryka na spalinówkę. Za dobrze ponad 400tyś spodziewałbym się więcej.
Mały zasięg na elektryku w porównaniu do konkurencji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo płaska krzywa mocy. Auto równo przyśpiesza od 0 do 230kmh. Pomimo iż ma prawie 400KM nie daje emocji związanych z zapadającymi sie płucami przy przyśpieszaniu. Jest to nadal rodzinne szybkie kombi o bardzo płynnej charakterystyce pracy, nie powodującej wymiotów u dzieci siedzących z tyłu. Brak emocji związanych z mocą, ale efekt pozostaje taki, że jak wyprzedzam to jednym płynnym ruchem zmieniam pas na lewy a potem z powrotem na prawy.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Na kołach 20 calowych brakuje troche komfortu na wybojach. A4 B9 na kołach 18 dawało tego komfortu więcej.
5,0
Karoseria
Jest piękny.
Komfort
5,0
Widoczność
Fotele w S-Line super wygodne. Matrix HD Led robi robote- nie chce już innych lamp.
3,0
Ergonomia
W A4 wszystko miałem pod ręką i na wysokości wzroku.
W A6 tablet na tunelu środkowym jest za nisko i jest za mały. Zbyt dużo czasu zajmuje oderwanie wzroku od drogi żeby cokolwiek ustawić, ustabilizować rękę żeby trafić w przycisk etc.
W A4 gałka zmiany biegów była na wyskości nadgarstka gdy położyłem rękę na podłokietniku. Gałka od regulacji głośnoći w zasięgu palca gdy dłoń leży na gałce, tak samo touchapd.
W A6 wszystko jest daleko od siebie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ustawiam niby 21C ale ciągle mi zimno :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak się zepsuje- będzie drogo :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Takie rzeczy jak obicie miękkim wyciszającym materiałem wnętrzy schowków jednak powinno być.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 55 TFSI e 367KM 270kW
[l/100km]