Inne
: Przyspieszenie, reakcja na pedał gazu, prowadzenie, komfort zawieszenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Usterek brak, mogli by poprawić trochę ergonomię bo niewiele trzeba do ideału
5,0
Całokształt
Niskie siedzenie, bardzo dobre operowanie pedałem przyspieszenia, zbyt mało poziomów rekuperacji (tylko 3), no i mógłby być liftbackiem a nie sedanem. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to do auta na pewno trzeba się przyzwyczaić, bo nim się bardziej omija auta niż wyprzedza. I przy okazji uwaga na nawierzchnię po której się jedzie, bo zdarzyło mi się trafić na rozsypany piasek z drobnymi kamyczkami na drodze i przy tej masie był lekki drift. Kiedy na chwilę musiałem przesiąść się do 200 konnego Audi A5 B9 Quattro, to pierwsze wrażenie miałem, że popsuł się silnik, ale to był lag typowy dla aut spalinowych.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby zmieniać bieg z 1 na 2 powyżej 100 km/h a nie poniżej w trybie dynamic.
5,0
Układ jezdny
bardzo responsywny i naprawdę trzeba się przyzwyczaić
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność do przodu, tragiczna do tyłu. Na szczęście są kamerki 360 stopni.
4,0
Ergonomia
Podłokietnik mógłby być regulowany. Brak schowka na okulary po lewej stronie od kierownicy (typowego dla VAG). Brak gniazda USB-A, a gniazda USB-C w schowku są w bardzo niewygodnym miejscu. Bardzo grzeje się a właściwie rozgrzewa telefon ładowarka indukcyjna. W drzwi kierowcy i pasażera nie wchodzi typowa butelka półtoralitrowa. Fotel kierowcy raczej dla szczupłych i średnich niż grubszych ze względu na boczki foteli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak przycisku "sychro" dla klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest raczej wystarczająca przestrzeń niż w nadmiarze
4,0
Wyciszenie
Powyżej 80 km/h jest tak samo głośno jak w aucie spalinowym (zasługa bardzo szerokich opon i obniżonego zawieszenia)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło by być taniej, ale... za fanaberie się płaci.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co bez żadnych awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co bez żadnych awarii
Zużycie prądu dla silnika 60 83.7kWh 476KM 350kW
Średni zasięg
387km
Średni maksymalny zasięg
390km
Średni minimalny zasięg
350km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
420km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
10,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania