Przeniesienie napędu
: Jedno z niewielu nadsterownych audi które wywołuje nieustanny uśmiech na twarzy i szybsze bicie serca na górskich trasach i serpentynach
5,0
Całokształt
Idealne proporcje, niskim kosztem 300km
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealne 1.8t
5,0
Skrzynia biegów
Po wymianie oleju i wyregulowaniu cięgien jest bajka, każdy kto się przejedzie mówi że jest niesamowita przez oryginalny short shifter
5,0
Układ jezdny
Niby a3 albo golf a jednak jest to całkowicie co innego, tak samo odczucia jazdy, dopiero po przejażdżce można ocenić
5,0
Karoseria
Jedyne ogniska korozji to nakładki progów które można wymienić bo są dokręcane lub błotniki przy progu, jak na 25 letnie auto to można powiedzieć że taki stan rzeczy jest bardziej niż akceptowalny
Komfort
5,0
Widoczność
Każdy narzeka na niską widoczność, pomimo 175cm wzrostu nic takiego nie zauważyłem, może sekret tkwi w poprawnym ustawieniu fotela?
5,0
Ergonomia
Kilka schowków, deska nie rozprasza jak to bywa w nowych autach, prosta, elegancka, niestarzejąca się, dodatki aluminiowe dodają temu autu wspaniałego charakteru
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko, równie szybko sie schładza, wszytko działa jak należy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer* ma wystarczająco miejsca do podróżowania, chociaż nie wyobrażam sobie zapakować kogoś na tył
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie całkiem dobre, kwestia osobista dla każdego, wg mnie nowe auta z tego segmentu są dużo gorzej wyciszone
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny mechaniki bardzo niskie, elementy karoserii oprócz lamp i błotników również bardzo tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
5/5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co wymieniane jedynie żarówki :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, jedynie przy prawie 300k km przebiegu musiałem zmienić wąż wychodzący z turbosprężarki że względu na to że pękł, całe 70zł problemu i 20min sympatycznej pracy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 225KM 165kW
[l/100km]