AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
TT
8N
Roadster
1.8 T 180 KM 132 kW
Raport
Raport
Ocena kierowcy
- Audi TT 8N Roadster
Hadrian
,
20 lat temu
Silnik
1.8 T 180KM 132kW
Rok produkcji
2000
Przebieg:
0 tys. km
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Sprzedałem go w tym roku po obejrzeniu "Wesel´a" i zaczynam żałować. Chyba znów się rozejrzę za nowym jeśli Peugeot nie wprowadzi na rynek Moovie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mile mruczy, nie hałasuje
4,0
Skrzynia biegów
Raz zdarzyło mi się zablokowanie skrzyni przez wypadnięcie uszczelki z dźwigni zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Jak na szynach do momentu gdy przy 180km/h wjeżdzasz w zakręt z koleinami i po deszczu.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki dość grube w porównaniu z nie-kabrioletami, ale zapewniają bezpieczeństwo. Po zamknięciu dachu jest dość ciemno.
5,0
Ergonomia
Jeździłem nim kilka razy na trasach >1tys km i nigdy nie poczułem bólu tam gdzie trudno zajrzeć. To pierwszy cabrio w którym miałem taki komfort.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia zdecydowanie polecane, szczególnie jak ktoś lubi jeździć komfortowo bez dachu zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca (o ile nie instalujesz sobie konsoli do komórki, bo wtedy pasażer będzie to przeklinał)
5,0
Wyciszenie
Do prędkości 120km/h silnik i szum powietza nie zagłuszają śpiewających na mijanych drzewach ptaków
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 9.5; trasa 7.8 ale można zejść poniżej 6.3; 200km/h bez dachu 20, z dachem 11-12
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest warty każdego centa ze swoich 40tys EUR
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O dach trzeba dbać, tak jak z każdym cabrio
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz wyskoczyła uszczelka przy dźwigni zmiany biegów, po 60tys musiałem wymienić przednie łożyska (trasa na Syberię zrobiła swoje)
Czy ocena była
przydatna
?
Tak (
4
)
Nie (
0
)
Zgłoś spam
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
4,4 (3 oceny)
Wybierz inny silnik
1.8 T 150 KM
1.8 T 163 KM
1.8 T 180 KM
1.8 T 190 KM
1.8 T 225 KM
1.8 T quattro 180 KM
3.2 V6 250 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi TT w pigułce
Audi TT
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi TT
Dane techniczne
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Raporty zużycia paliwa
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Opinie
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Usterki
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Publikacje
Audi TT
Newsy
Audi TT
Galerie
Audi TT
Nasze pomiary
Audi TT
Filmy
Audi TT
Ogłoszenia
Audi TT
Ceny aut używanych
Audi TT
Dziennik kosztów
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Opinie o instalacjach LPG
Audi TT 8N Roadster 1.8 T 180KM 132kW 1999-2006
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi TT 8N Roadster
Dane techniczne
10 raportów
zużycia paliwa
32 ogłoszenia
używanych
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy