Szukaj

Ocena kierowcy - BMW i5 Limuzyna

MAZO, 8 miesięcy temu
Silnik Elektryczny 40 83.9kWh 340KM 250kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW i5 Limuzyna Elektryczny 40 83.9kWh 340KM 250kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,50
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Płynność jazdy.
4,0
Całokształt
Ogólnie wszystko jest w porządku. Zakup był świadomy. Jakbym mógł coś zmienić to brakuje domykania drzwi i ciut lepszego wyciszenia (w elektryku słychać dźwięki, które normalnie zagłusza silnik spalinowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
W normalnej, codziennej jeździe więcej nie trzeba.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Adaptacykny, skrętna oś, jak to w BMW jest precyzja, jest dość komfortowo.
5,0
Karoseria
ok
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie ok, z kamerami 360 super.
4,0
Ergonomia
Wszystko w dotyku...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest super, a Inteligentne sterowanie idealnie zarządza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo ok, z tyłu mogłoby być lepiej.
4,0
Wyciszenie
Przy 140 już dobiega trochę odgłosów od asfaltu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobna usterka systemu spryskiwacza kamery przedniej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40 83.9kWh 340KM 250kW

Średni zasięg
367 km
Średni maksymalny zasięg
450 km
Średni minimalny zasięg
300 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
350 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
16,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
5,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,7 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW i5 Limuzyna

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów