Szukaj

Ocena kierowcy - BMW iX1

Ms, 6 miesięcy temu
Silnik 30 64.7 kWh 313KM 230kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW iX1 30 64.7 kWh 313KM 230kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,79
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo ładne auto, świetnie się prowadzi, bardzo, bardzo dynamiczne, super audio harman/kardon. Fotele z Alcantara, bardzo wygodne, prawie pełne wyposażenie, bardzo go lubię i jestem zadowolony z zakupu, polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, przyspieszenie jak w samolocie, należy ostrożnie operować gazem. Bezgłośny, ale wydaje cichy dźwięk ostrzegawczy dla pieszych
5,0
Skrzynia biegów
Właściwie tylko wybór przód-tył. Przełącznik na środkowej konsoli, koło podłokietnika, wygodne miejsce.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie, w mojej opcji M. Samochód ciężki, porusza się sprężyście, ale komfortowo, na krótkich poprzecznych nierównościach jedynie odczuwa się sztywność zawieszenia
5,0
Karoseria
Bardzo mi się podoba, jest jak na suv’a dość niski
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, świetna tylna kamera, dość grube słupki A, ale teraz jest tak we wszystkich autach
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, w tej marce kokpit zwrócony w stronę kierowcy, intuicyjne multimedia, właściwie wszystko obsługiwane z centralnego ekranu. Bardzo wygodne fotele, z masażem, świetnie podparcie boczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre, nie mam żadnych zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra, wydaje mi się, że porównywalna z moim poprzednim x3 z 2016 roku
4,0
Wyciszenie
Dobre, ale w moim egzemplarzu w drzwiach kierowcy, w mokre dni słychać popiskiwanie uszczelki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ładuję w domu, a mam fotowoltaikę. Tym autem jeżdżę po mieście, czasem gdzieś dalej, wydaje mi się, że to optymalna konfiguracja. Na długie wyjazdy rodzinne jeździmy busem
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie, tani w użytkowaniu, jakość bdb
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na gwarancji wymiana siłownika elektrycznego tylnej klapy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Zużycie prądu dla silnika 30 64.7 kWh 313KM 230kW

Średni zasięg
367 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
300 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
400 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
20,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
3,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,6 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW iX1

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów