Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87

tomrasz@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 2.0 118d 122KM 90kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 122KM 90kW 2004-2007 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Daje prawdziwą frajdę z jazdy, nietuzinkowy wygląd, systemy DSC, DTC, jedyne auto w klasie z tylnym napędem. Polecam spróbować.
5,0
Całokształt
Jak dla mnie auto b. fajne, wyróżniające się w swojej klasie dające spore zadowolenie z jazdy. Polecem komuś kto szuka auta niedużego z charakterem. Mam wersję z bluetoth`em i wejściem aux do radia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kulturę pracy oceniam na 4+ albo i 5, w środku jest naprawdę cicho jak na diesla i do tego w tak małym aucie, co do mocy to cóż nie jest to demon szybkości ale 280Nm jakoś daje radę, poza tym extra pewne prowadzenie auta i trzymanie się drogi, nie czuc prędkości do 180km/h cięgnie bez problemów później do 200km/h jest już lekkie piłowanie.
4,0
Skrzynia biegów
Jakoś dziwnie odbieram tą skrzynię, np. nie mogę płynie przejść z 5 na 4 trzeba minimalnie odbić dzwignie w lewo, może to z podowu 6 biegu, z 5 na 6 i podobnie wchodzą idealnie.
5,0
Układ jezdny
Daję taką ocenę, gdyż auto jeździ jak gokart obawiałem się troche że bedzie to zawieszenie zbyt sztywne i rzeczywiście na tych polskich dziurskach i koleinach nie jest za wesoło, przy równym asfalcie jest jednak bajka, pierwszy zakręt i zaczynasz uśmiechać się sam do siebie.
Komfort
5,0
Widoczność
Pierwsze wrażenie jest specyficzne, dość nietypowe lusterko wsteczne, niska pozycja za kierwonicą (mam fotel na maxa w dół) po krótkiej chwili można się przyzwyczaić i wszystko gra.
5,0
Ergonomia
Wzorowa, nie ma fajerwerków ale jest specyficzny klimacik, który poczuje każdy kto wsiądzie po raz pierwszy do 1-nki, wszytko pod ręką, jakość wykonania w moim przekonaniu dużo lepsza od pozostałych aut tej klasy. Sądzilem, że lepiej się będę czuł w Audi A3 Sportback, teraz bym się już nie zamienił.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dwustrefowa a dodatkowo jest ogrzewanie postojowe, zero parowania, niesamowicie szybko się nagrzewa po starcie w porównaniu np. do Fosusa, gdzie trzeba było przejechać dobre 5 km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
He,he no tu jest problem o ile z przodu kierowca i pasarzer mają "salon" to z tyłu zmieszczą się w zasadzie chyba tylko dzieciaki i to w wieku szkoły podstawowej, przy odsuniętych i obniżonych na maxa fotelach przednich z tyłu usiądzie dorosła osoba o gabarytach przeciętnego chińczyka albo japończyka. auto praktycznie dla dwóch osób.
4,0
Wyciszenie
Ponad przeciętne, takie jest moje wrażenie, a w zasadzie im szybciej tym ciszej, przy 180km/h tak jak przy 120, jestem zadowolony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest na prawdę oszczędny, 6 bieg robi swoje, czytałem że jest oszczędny i rzeczywiście tak jest.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na nowy mnie nie stać, po zakupie uzywanego jestem zadowolony co do stosunku jakoości do ceny. Auto oczywiście w zakresie serwisu o połowę co najmniej droższe niż posiadany przeze mnie focus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic, robiłem jedynie przegląd i wymieniałem klocki z czujnikami z tyłu, serwis drogi przynajmniej w mojej ocenie. (ocena na razie nie jest obiektywna)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem jeszcze jak będzie w tym temacie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87