Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Cabrio

blademccoy, 13 lat temu
Silnik 330 i 231KM 170kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 191 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E46 Cabrio 330 i 231KM 170kW 2000-2007 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Doskonale się prowadzi i trzyma drogi!
5,0
Całokształt
To auto jest po prostu idealne - piękne, silne, wygodne, a do tego wszystkiego cabrio!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny - 3.0 litry w benzynie i 231 KM pozwala na szybkie nabranie prędkości gdy jest to potrzebne, ponadto doskonale się sprawuje zarówno w trasie jak i w mieście - jak na cabrio, zapewnia bardzo dobre przyspieszenia.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na automatyczną skrzynię biegów, jestem mile zaskoczony - biegi są zmieniane bardzo delikatnie, a zarazem szybko. Gdy mam ochotę przestawić skrzynie na nieco bardziej agresywny tryb, przesuwam ją w lewo aby włączyć tryb sport. Ponadto Steptronic (tip-tronic) pozwala mi przełączyć skrzynię w tryb manualny gdy znudzi mi się automat - w tym trybie samochód reaguje nawet na delikatne naciśnięcie pedału gazu.
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi, zakręty nie stanowią najmniejszego problemu - zawieszenie m-technik jest twarde, a zarazem pozwala kierowcy dokładnie odczuć nawierzchnię, przez co mam lepsze wyczucie pojazdu na drodze. Jedynym minusem jest to że gdy nawierzchnia jest w kiepskim stanie, troche trzęsie całym samochodem...
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na cabrio widoczność jest idealna - po bokach brak słupków, daje widok niemalże panoramiczny który pozwala na dostrzeżenie wielu elementów na drodze, których nie zobaczymy w normalnym samochodzie. Ponadto tylna szyba jest dość duża, w porównaniu do innych cabrio - a przy parkowaniu dodatkowo wspomagają czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko tworzy ze sobą idealną całość - zarówno w środku samochodu jak i na zewnątrz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód nagrzewa się w środku bardzo szybko. Szyby szybko odparowują, a grzane fotele poprawiają komfort prowadzącego i pasażera w zimne dni. Klimatyzacja szybko schładza powietrze podczas upałów. Przy jeździe z otwartym dachem przy 10 stopniach celsjusza na dworze, wystarczy podnieść szyby i ustawic ogrzewanie na 18 stopni i nie czuje sie chlodu z zewnatrz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdzę maksymalnie w 2 osoby - wiec miejsca dla dwóch osób jest dość dużo - gorzej jeśli ktoś siedzi z tyłu - nikt wyższy niż 180cm z tyłu nie usiądzie wyprostowany, ponadto nie ma tam za dużo miejsca na nogi - zdecydowanie auto dla max 2 osób w dalszą podróż
4,0
Wyciszenie
Nie można wymagać od cabrio z miękkim dachem całkowitego wyciszenia, aczkolwiek jak na cabrio i tak nie jest źle, a hałas z zewnątrz jest całkiem dobrze tłumiony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to samochód tani w utrzymaniu - trzeba się liczyć z tym że spali niemałą ilość paliwa, a części zamienne są dość drogie. Jeśli ktoś planuje kupić ten samochód, musi liczyć się z wysokimi kosztami utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to auto tanie, ale przyjemność z jazdy rekompensuje wszystko!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nie odnotowałem usterek, wiec nie moge wyrazić opinii.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie odnotowałem usterek, wiec nie moge wyrazić opinii.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 330 i 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Cabrio 330 i 231KM 170kW
Średni koszt przejechania 100 km
80,00 zł
16,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Cabrio