Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo

Piotr, 5 lat temu
Silnik 2.0 320d 184KM 135kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Automatyczna skrzynia sportowa z manetkami jest rewelacyjna. Następna też taka będzie.
Silnik : Ekonomiczny i zrywny silnik.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Żadnych usterek
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto, sama przyjemność z jazdy. Duże miejsca w środku, na tylnej kanapie więcej przestrzeni, więcej niż w serii 5. Otwieranie tylnej klapy wraz z szybą daje bardzo duży dostęp do bagażnika i możliwość przewiezienia większych bagaży. Auto nieco wyższe do zwykłej 3 co przekłada się na wygodniejsze pokonywanie krawężników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybki, zrywny z dużym momentem obrotowym , wystarczający do tego auta a przy tym bardzo ekonomiczny: średnio 6,2l ale na trasach krajowych można zejść w okolicę 5,5l.
5,0
Skrzynia biegów
To mój pierwszy automat i jestem zachwycony, Szybka 8 stopniowa skrzynia która dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy. A do tego posiadam jeszcze łopatki przy kierownicy które przydają się przy chęci szybkiego wyprzedania.
5,0
Układ jezdny
Auto pewnie trzyma się na zakrętach nawet przy wysokich prędkościach, jednak podstawą są dobre opony. Chwile miałem opony z niższej półki, które nie dawały rady, po wymianie na fabryczne pirelli jedzie jak po torach.
5,0
Karoseria
OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, choć mocno pochylona tylna szyba nieco ogranicza widoczność.
5,0
Ergonomia
Jak to w BMW ergonomia jest perfekcyjna, zwłaszcza sterowanie idrive. Jedynie czego brakuje to to większej liczby schowków wokół kokpitu, boczne schowki też nie są głębokie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie bardzo szybko się nagrzewa, dodatkowo fajna opcja szybkiego odparowywanie przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duża miejsca na tylnej kanapie, więcej jak w serii 5. Przeszkadza trochę duży tunel na środku ale do a końcu BMW z xdrivem.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle ale w aucie tej klasy spodziewałem się lepszego wyciszenia. Przy prędkościach autostradowych nie jest zbyt cicho, szum dochodzi z okna dachowego, jednak po jego zasłonięciu jest nieco lepiej. Szyby bezramkowe też chyba wpływają na gorsze wyciszenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo niskie jak na ciężkie auto z napędem na 4 koła. Średnio ok 6,2l z 15 tys przy spokojnej jeździe. W mieście na krótkich odcinkach nawet ok 9-10l jednak na trasach krajowych potrafi zejść w okolice nawet poniżej 5,5l. Serwis olejowy niewiele droższy od VW. Poza tym przejechane 15000 i bez żadnych usterek i dodatkowych kosztów. Mało popularny rozmiar opon (u mnie 225/50/18).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto 3 letnie, które od nowości sporo straciło na wartości. Dobrze utrzymany egzemplarz spisuje się doskonale i zdecydowanie mniej traci na wartości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie żadnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo