Trzecia opinia od nowości - jestem zadowolony na maxa. "Testuję" porównywalne pojazdy u rodziny i sąsiadów - póki co BMW X1 na podium. Serwis super, chociaż wgrywali program (wracał na wyświetlacz j. niemiecki). Ogólnie jednak elektronika okey. Najważniejsze - podwozie, bo w każdych warunkach, przy każdej szybkości, na zakrętach i wietrze bocznym jest przyklejony do jezdni niczym żaba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Daje radę, cichy, przy delikatnej jeździe cichy niczym elektryk
5,0
Skrzynia biegów
pięknie i niezauważalnie przerzuca biegi, przerzuca hamulec postojowy
5,0
Układ jezdny
Lekko sztywny ale za to bardzo pewny w każdych warunkach
5,0
Karoseria
Dla mnie bardzo fajna, auto przestronne, wysoki prześwit, zwrotne
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tę klasę prawie jak limuzyna
5,0
Ergonomia
Po tygodniu intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób pojedzie na wczasy, chociaż bagażnik o jakieś 100 cm3 mógłby być większy. Fajnie rozkładają się tylne siedzenia (oddzielnie i szybko każde z trzech)
5,0
Wyciszenie
CX robi swoje - jest Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie na gwarancji
5,0
Stosunek jakość/cena
Udany kompromis jak na auto z górnej półki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza usuniętą usterką powracajacego na wyświetlacz j. niemieckiego (usunięte przez serwis) bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 20i 170KM 125kW
[l/100km]