Samochód jest fenomenalny, od początku poza olejem tarczami i klockami nie zepsuło się absolutnie nic, wyjątkowo solidnie spasowany świetnie wykończony, materiały bardzo wysokiej jakości, te samochody będą tylko drożeć bo już ich po prostu nie produkują to jeden z ostatnich mocarzy silnik 3 litrowy o wspaniałej kulturze i niebotycznych osiągach zarazem eoko jak i potwór, nikt żaden samochód nie jest w stanie tak wystrzelić z pod świateł nawet tesla ma problem
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny silnik, absolutne ukłony dla inżynierów, tylko trzeba dbać o olej to podstawa !
5,0
Skrzynia biegów
Bajka jak, to jest karabin a zarazem dostojna zmiana podczas delikatnej powolnej jazdy, majstersztyk
5,0
Układ jezdny
To trzeba poczuć, połyka nierówności jak francuz mega wygodne zawieszenie a fotele tylko dodają komfortu, relaks dla pleców
5,0
Karoseria
Bardzo dobry lakier, ocynk zero korozji
Komfort
5,0
Widoczność
W tym modelu genialna kolejne tragedia bo słupki za grube
5,0
Ergonomia
Pod ręką wszystko nic ma tutaj mowy o odrywaniu wzroku, bardzo dobrze wyposażony nawet w najbiedniejszych wersjach co brzmi dziwnie bo są naprawdę wybitnie dobrze doposażone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi błyskawicznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyjątkowo dużo miejsca na nogi, po wejściu jest jeszcze więcej niż z zewnątrz
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, wzorowe nawet przy 260 swobodnie można rozmawiać tylko szum
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
olej klocki tarcze przez cały okres, zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika M50d 381KM 280kW
[l/100km]