Szukaj

Ocena kierowcy - Cadillac SRX I

Juby, 8 lat temu
Silnik 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Cadillac SRX I 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto bardzo przyjemne wbrew wszelkim opinią tanie w zakupie i utrzymaniu, najbardziej cieszy fakt iż wyróżnia się spośród wszystkich aut na polskich drogach daje poczucie komfortu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealnie dobrana jednostka dzięki czemu możemy tu mówić o ekonomi jak na 2 tonowe auto. Żwawy bezawaryjny cichy wewnątrz przy rasowym brzmieniu na zewnątrz.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje idealnie nie przeciąga nie szarpie bezproblemowa od nowości jeszcze nie dotykana co rzadko się zdarza.
5,0
Układ jezdny
Jak na 2 tonowe autko rewelacja oczywiście nie można go porównywać z autem sportowym ale jak na wysoko zawieszone 2 tony jest super niesamowita frajda z jazdy po mazurskich krętych drogach nawet przy dużych prędkościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko nawet chmury przez panoramę :) ogólnie ciężko czegoś nie zauważyć martwy punkt też niewielki wyczucie tyłu nie stanowi problemu.
5,0
Ergonomia
Ile osób by nie jechało i tak miejsca tu aż nadmiar. wyjazd w 5 osób na 3 tygodniowe wakacje z pełnym bagażem silnikiem do pontonu, pontonem, akumulatorami, sprzętem wędkarskim i wieloma innymi a tu nadal pusto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nNie mam co narzekać chodzi jak trzeba pierwsze auto gdzie nie marzną mi zimą stopy a latem nie kleje się do tapicerki. klimatyzacja po prostu niesamowita.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni aż nadto. mimo 130kg. wagi czuję się dobrze i nie mam problemu żeby się wpasować na miejscu.
5,0
Wyciszenie
Co tu pisać po prostu jak na tej klasy auto przystało mam okazję poruszać się nowymi suwami prosto z salonu takimi jak Outlander, x trail, CR-V, mazda 5 czy używanym Cayenne ale w cadillacu wyciszenie jest rewelacyjne na podłodze jest ponad 8cm. gąbki + dywan
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie, 250zł za piastę, łączniki stabilizatora po 27zł tarcze po 200zł klocki na przód za 120zł. cewka zapłonowa 135zł. co tu chcieć ceny jak do golfa ale części zdecydowanie trwalsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze auto SUV o niesamowitym wyposażeniu w w miarę świeżym roczniku za śmieszne pieniądze bo ludzie w Polsce muszą mieć WieśWagena przez niski popyt na te auta cena zeszła aż za nisko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Model ten posiada dwie wady fabryczne, pierwsza to wadliwe sterowniki silnika ECU które powodują iż przestają działać wskaźniki paliwa i temperatury oraz inne systemu a auto nie chce oddać klucza ze stacyjki trzeba się liczyć że jeśli ktoś nie wymienił jeszcze ECU to my będziemy musieli prędzej czy później. Koszt nowego sterownika to od 300 dolarów i problem znika na zawsze to jedyna część której nie opłaca się kupować w Polsce. Druga wada to łańcuch w reduktorze jeśli auto nie miało wymienionego łańcucha z CT-HV-080 na CT-HV-095 będzie trzeba to zrobić gdyż przy gwałtownych akcjach może zacząć przeskakiwać koszt łańcucha z wymianą to 900zł. Są to dwie najdroższe usterki auta
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak Poważnych Usterek.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Cadillac SRX I