Szukaj

Oceny Cadillac – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny Cadillac

4,4
~Serwisant
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Zobaczcie te dwa komentarze na początku... Przerysowany, kiczowaty, jakieś krowy Milki itp... to są fani Porsche i innych niemieckich vagenów... Ludzie kupując Porsche za 900 000zł które przejedzie raptem 80 tys. km i po silniku (wiem co mówie pracowałem w serwisie X) A mówicie o aucie luksusowym tanim w porównaniu do Porsche które przejedzie 500 000 km na gazie! i więcej że jest złe bo kiczowate itp. Ręce opadają... Ludzie myślcie trzeźwo......
4,0
~Davidov
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Cadillac STS
Optyka: auto wyróżnia się i to bardzo. Mieszkam w Niemczech w dużym mieście gdzie np audi R 6 czy porsche można dość często zobaczyć na ulicy a jednak kiedy np stoję na światłach i V 8 pomrukuje (przerobiłem trochę wydech) to raczej nie ma obojętnego przechodnia mimo że to auto z 2005 r ! "Paru" znajomych się ze mną przejechało i byli pod dużym wrażeniem komfortu i wyposażenia auta (Luks- Sport- najbogatsza wersja w tym roczniku-...
4,5
~Caddy
Sedan 3.6 i V6 24V VVT 258KM 190kW
Cadillac STS
Auto naprawdę sprawuje się dobrze. Podobnie, jak mój przedmówca, uważam, że Cadillac STS stanowi alternatywę dla Mercedesa E i S oraz BMW 5 i 7 z sześciocylindrowymi i ośmiocylindrowymi silnikami. Jest co prawda problem z autoryzowanymi stacjami obsługi, ale nie mają one zbyt wygórowanych cen za swoje usługi, jak marki wyżej wspomniane. Polecam ten samochód na dalekie przebiegi - nie odczuwa się zmęczenia dzięki wygodnym fotelom, są idealnie...
4,5
~Cadillac Owner
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Wygodne, doskonałe, rodzinne auto. Prawdziwy krążownik szos. Reakcje na niego są tylko dwie - podziw lub nienawiść mieszana z zazdrością. Wyróżnia się na tle innych samochodów - rzadko można go spotkać na ulicy. Komfort jest większy niż w Mercedesie ML czy Audi Q7. Fabrycznie wyposażony w DVD i nagłośnienie z Dolby Digital, osobne radio dla osób z tyłu, bezprzewodowe słuchawki, fotele grzane tył/przód. Lista wyposażenia jest długa jak...
3,0
~jacek
Sedan 4.6 i V8 32 305KM 224kW
Cadillac SeVille V
Na przeciwko pasażera z przodu, często (wynika ze zdjęć różnych aut) zaczyna podnosić się tapicerka kokpitu, jest to do przyklejenia. Ciężko dokupić felgi - rozstaw śrub małopopularny a chrom po kilku latach po mimo że rewelacyjny to schodzi. Mogą utleniać się felgi - alu, pod oponami, wtedy istnieje szansa częstego schodzenia powietrza z kół; wlew paliwa wyprofilowany tak, że trzeba nauczyć się wlewać by nie odbijało pistoletu. Źle rozwiązane...
4,3
~Filip M.
Sedan 2.8 i V6 24V 215KM 158kW
Cadillac CTS I
Jestem mile zaskoczony ogólnym odbiorem tego pojazdu jako użytkownik. Zawieszenie jak na "amerykańca" jest bardzo europejskie. Mankamentem może okazać się powolna praca automatycznej skrzyni biegów która nie zawsze wie jaki bieg byłby najbardziej optymalny.
4,4
~Aleksander
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Najkrócej ujmując mocarny kolos. Użytkowałem model ESV(5,62m) w wersji wyposażeniowej Platinum(pełna opcja). Auto przykuwa wzrok gdziekolwiek się pojawi(nawet na słynnej Goethestrasse we Frankfurcie). Auto jest wielkie, ciężkie, dużo pali, parkowanie w mieście graniczy z cudem(zwłaszcza wersja ESV) ale mimo tych wad jest cudowne i daje masę frajdy z jazdy.
4,7
~robert_gawroński
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Premium pod kazdym wzgledem. Najwiekszym zaskoczeniem na + jest zawieszenie pneumatyczne ktore blyskawicznie dopasowywuje sie do stylu jazdy i warunkow drogowych. Mozna spokojnie plynac jak i jechac bardzo dynamicznie. Bardzo skuteczny hamulec. Daje nieprawdopodobna przewage nad innymi autami a co za tym idzie komfort prowadzenia.
4,6
~Żarówa
Sedan 3.2 i V6 24V 223KM 164kW
Cadillac CTS I
Autko bardzo szybkie, komfortowe zawieszenie i wyciszenie kabiny.,bajerów od groma. Do tego zwraca uwagę przechodniów ;) Po pierwszych kosztach "po zakupowych" , jak na razie spokój przejechane 20tys. LPG pasuje jak ulał do tego silnika. Warto kupić doinwestowany egzemplarz, ja niestety musiałem trochę wyłożyć , niepotrzebnie. Polecam.
4,6
~Robert
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Mruk V8 o dużej pojemności, przyspieszenie, elastyczność, niewielkie spalanie. Aktywne zawieszenie pneumatyczne, komfort, bardzo dobrze trzyma się drogi, bezpieczeństwo (rama od hamera, poduszki kurtyny, 2765 Kg masy własnej)