Szukaj

Ocena kierowcy - Cadillac SRX I

SRX 3,6, 7 lat temu
Silnik 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Cadillac SRX I 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Z mojego doświadczenia naprawdę polecam. Bynajmniej dla tych, którzy nie chcą mieć wszędobylskiego mercedesa ML z pojemnościowym motorem :) czy innego auta popularnego w Europie. Pamiętajcie, że w SRX siedzi się troszkę niżej niż w popularnych SUV-ach. Ja to uważam za zaletę, aczkolwiek to jest kwestia gustu lub wygody.
Wrażenia
5,0
Silnik
Same pozytywy. Naprawdę fajna jednostka V6. Bardzo dobre przyśpieszenie, biorąc pod uwagę masę auta. No ale, to trzeba poczuć i się przejechać.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia przełącza ładnie biegi i ciągnie do ok 7-8 tys. Nie mniej jednak radze nie zrywać z pierwszego biegu, mogą pojawić się nieprzyjemne i słyszalne zgrzyty (zaświadczam, że regularnie wymieniałem olej), które nie świadczą o niczym dobrze. Być może reagował tak tylko mój egzemplarz. Przy czym działo się to od czasu do... czasu.
5,0
Układ jezdny
Naprawdę doskonały. Przyjemna jazda bardzo dobre wybieranie nierówności. Poczucie komfortu jak w wysokiej jakości limuzynie. Za minus uważam mały promień skrętu.
Komfort
5,0
Widoczność
OK. Wszystko przeszklone i duże lusterka, które powodują bez problemu wyprzedzanie biorąc pod uwagę martwe pole.
4,0
Ergonomia
Ergonomia przeciętna. Samochód wiadomo jest bardzo dobrze wyposażony ale fotele skórzane mogłyby być bardziej wyprofilowane i lepiej trzymać w zakrętach. To akurat uważam za spory minus.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jak wszędzie. Dwie strefy. Zamiast przycisków, które należy wile razy wcisnąć, by zmienić temperaturę przydałyby się pokrętła (szybsze w obsłudze)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń naprawdę bardzo fajna. Duża przestronność auta. Długie siedlisko podstawy fotela regulowana automatycznie. Dla osób z krótkimi nogami może sprawiać problem, ale regulacja wysokości pedałów, myślę że rozwiąże ten problem.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie w jak najlepszej limuzynie. Nie słyszymy wybieranych nierówności na drodze (naprawdę jakby ich nie było), stuków itp. Jeśli wciśniemy padał gazu jedynie jest słyszalne V6. Przyjemnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dosyć duże, w zależności od prowadzącego. Jeżdżąc po Warszawie w ruchu miejskim auto nie spalało poniżej 15l. Na autostradzie przy prędkości ok 130 km/h spalanie 13,5l według komputera. Nie mniej jednak jadąc wolno, prędkość ok 80 km/h spalanie spadło do 9,8l. Ale umówmy się tym autem nawet nie pasuje wolno jeździć, ponieważ ma bardzo fajną moc, która naprawdę kusi i aż się prosi by ją wykorzystać. dlatego dla zainteresowanych powiem, że przy dynamicznej jeździe w warunkach miejskich spalanie to ok 19l. Nie mniej jednak polecam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę cenę rynkową w 2016 r gdzie oscyluje ona ok 25-30 tys. zł uważam że samochód jest warty swojej ceny. Stwierdzam tak gdyż handluje samochodami i nie jest to mój pierwszy samochód a fascynuje się każdym. Nie jeździłem Escalede czy Navigator. Nie mniej jednak pomimo dużych kosztów utrzymania ( w zależności od portfela i co kto uważa za dużo) naprawdę polecam każdemu, który nie boi się nietypowych samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki to elektryka, która zawodzi w dość błahych problemach, jak np, wypalające się diody w tylnym oświetleniu, czy brak podświetlania jednego z wielu przycisków. wiadomo, dla kogoś, kto chce mieć wszystko jak należy, będzie to irytowało, ale jeśli ktoś posiada trochę sprawności manualnej można te naprawy wykonać samemu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych usterek na pewno należy wymienić pneumatyczne zawieszenie. Dlaczego ?. Bo jest ono bardzo kosztowne w naprawie czy wymianie. Oczywiście na znanej platformie ofertowej można znaleźć używane amortyzatory ale nikt nie daje gwarancji w jakim stopniu są one zużyte i czy działają poprawnie, a zaznaczam, że jest to problem, gdyż cała elektronika odnośnie zawieszenia, np. poziomowanie ksenonów itp. zaczyna wariować. Nie mniej jednak są tacy ludzie w Polsce, którzy potrafią dany system wyłączyć i w tym momencie możemy założyć amortyzatory zwykłe i cieszyć się wysokim komfortem jazdy bezbłędnie. To tak dla poszukujących rozwiązania.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Cadillac SRX I