Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Camaro V Coupe

cosowa, 8 miesięcy temu
Silnik 3.6 304KM 224kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chevrolet Camaro V Coupe 3.6 304KM 224kW 2006-2015 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : trakcja
3,0
Całokształt
Spodziewałem się czegoś bardziej "wow", a tymczasem zwykły samochód z "egzotycznym" wyglądem. Samochód dla 2 osób do 187 cm wzrostu lub dla 4 osób do 160 cm wzrostu. Bagażnik mały, wąski otwór załadunkowy - na plus jest możliwość położenia tylnego oparcia - na minus - oparcie jest nie dzielone. Ogólnie to normalny samochód, części są dostępne, droższe i tańsze, dużo rzeczy można robić samemu przed domem (wymienić termostat, wahacz), jak ma się dostęp do kanału to można samemu wymienić rozrusznik, olej w silniku i skrzyni biegów). Życie jest zbyt krótkie żeby całe przejeździć Camaro dlatego drugi raz bym nie kupił - ale raz w życiu warto trochę takim pojeździć :)
Wrażenia
5,0
Silnik
W zupełności wystarcza do normalnego jeżdżenia.
5,0
Skrzynia biegów
Działa należycie, 6 biegów jest wystarczające do normalnego jeżdżenia - nie potrzeba korzystać z łopatek do zmiany biegów.
4,0
Układ jezdny
W porządku, trakcja z dobrymi oponami zimowymi i 2 worki ekogroszku do bagażnika jest bardzo dobrze przy tylnym napędzie, przewidywalny w prowadzeniu, po wyłączeniu kontroli trakcji jak ktoś lubi sobie bokiem w zakrętach pośmigać, to słucha się kierowcy, ładnymi bokami można pokonywać zakręty na śniegu.
5,0
Karoseria
Widać :P
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność mierna - trzeba się przyzwyczaić do małego pola widzenia, małych lusterek, szerokości - kamera cofania lub chociaż czujniki cofania mile widziane.
4,0
Ergonomia
Jest prosto, czytelnie i w porządku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa szybko, bardzo dobrze grzeje i świetnie chłodzi latem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby z przodu po 180 cm wzrostu i z tyłu nie ma miejsca dla nikogo - na szerokość miejsce jest.
5,0
Wyciszenie
Z oryginalnym układem wydechowym jest bardzo cicho, praktycznie nie słychać silnika - przy przyspieszaniu słychać charakterystyczny dźwięk V6, jednakże nie jest to męczące. Wyciszenie akustyczne jeśli chodzi o nagłośnienie jest słabe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tego typu "egzotyczny" samochód to jest dosyć tanio. Części są dostępne w sklepach motoryzacyjnych (nie wszystkie) ale na allegro jest większość lub inne strony internetowe zajmujące się częściami do aut z usa, Np.: filtr do skrzyni biegów: 140 zł, pompa wody z płynem: ok 200 zł, olej do skrzyni biegów: 260 zł, łącznik stabilizatora przedni : 70 zł, uszczelka pokrywy zaworów: 290 zł, uszczelki pokryw rozrządu: 240 zł. uszczelka termostatu: 40 zł, filtr powietrza 60 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny na poziomie 50-70 tys. zł są adekwatne za nieszablonowe auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wrzutka od rozrusznika broiła. Klapa sterowania powietrza ciepło/zimno się wyłamała - usterka powszechnie znana w camaro - usterka usunięta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz pękł przewód od chłodnicy oleju do skrzyni biegów i potrzeba była laweta, poza tym nic się nie działo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Camaro V Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów