Spodziewałem się czegoś bardziej "wow", a tymczasem zwykły samochód z "egzotycznym" wyglądem.
Samochód dla 2 osób do 187 cm wzrostu lub dla 4 osób do 160 cm wzrostu.
Bagażnik mały, wąski otwór załadunkowy - na plus jest możliwość położenia tylnego oparcia - na minus - oparcie jest nie dzielone.
Ogólnie to normalny samochód, części są dostępne, droższe i tańsze, dużo rzeczy można robić samemu przed domem (wymienić termostat, wahacz), jak ma się dostęp do kanału to można samemu wymienić rozrusznik, olej w silniku i skrzyni biegów).
Życie jest zbyt krótkie żeby całe przejeździć Camaro dlatego drugi raz bym nie kupił - ale raz w życiu warto trochę takim pojeździć :)
Wrażenia
5,0
Silnik
W zupełności wystarcza do normalnego jeżdżenia.
5,0
Skrzynia biegów
Działa należycie, 6 biegów jest wystarczające do normalnego jeżdżenia - nie potrzeba korzystać z łopatek do zmiany biegów.
4,0
Układ jezdny
W porządku, trakcja z dobrymi oponami zimowymi i 2 worki ekogroszku do bagażnika jest bardzo dobrze przy tylnym napędzie, przewidywalny w prowadzeniu, po wyłączeniu kontroli trakcji jak ktoś lubi sobie bokiem w zakrętach pośmigać, to słucha się kierowcy, ładnymi bokami można pokonywać zakręty na śniegu.
5,0
Karoseria
Widać :P
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność mierna - trzeba się przyzwyczaić do małego pola widzenia, małych lusterek, szerokości - kamera cofania lub chociaż czujniki cofania mile widziane.
4,0
Ergonomia
Jest prosto, czytelnie i w porządku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa szybko, bardzo dobrze grzeje i świetnie chłodzi latem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby z przodu po 180 cm wzrostu i z tyłu nie ma miejsca dla nikogo - na szerokość miejsce jest.
5,0
Wyciszenie
Z oryginalnym układem wydechowym jest bardzo cicho, praktycznie nie słychać silnika - przy przyspieszaniu słychać charakterystyczny dźwięk V6, jednakże nie jest to męczące.
Wyciszenie akustyczne jeśli chodzi o nagłośnienie jest słabe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tego typu "egzotyczny" samochód to jest dosyć tanio. Części są dostępne w sklepach motoryzacyjnych (nie wszystkie) ale na allegro jest większość lub inne strony internetowe zajmujące się częściami do aut z usa,
Np.: filtr do skrzyni biegów: 140 zł, pompa wody z płynem: ok 200 zł, olej do skrzyni biegów: 260 zł, łącznik stabilizatora przedni : 70 zł, uszczelka pokrywy zaworów: 290 zł, uszczelki pokryw rozrządu: 240 zł. uszczelka termostatu: 40 zł, filtr powietrza 60 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny na poziomie 50-70 tys. zł są adekwatne za nieszablonowe auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wrzutka od rozrusznika broiła.
Klapa sterowania powietrza ciepło/zimno się wyłamała - usterka powszechnie znana w camaro - usterka usunięta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz pękł przewód od chłodnicy oleju do skrzyni biegów i potrzeba była laweta, poza tym nic się nie działo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 304KM 224kW
[l/100km]