Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Spark II Hatchback

maślak, 9 lat temu
Silnik 1.0L DOHC 68KM 50kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,77
26% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód na 5 ! 3 lata w eksploatacji z fabryczną instalacją lpg. Wymieniany był tylko czujnik ciśnienia oleju (wezwanie producenta) i 2 żarówki. 3 lata to tylko wymiana oleju i filtrów i tankowanie. Instalacja LPG bardzo dobra. Spalanie lpg z klimatyzacją w mieście to 7-8l. Auto małe, zwinne, świetnie się prowadzi, dobre audio. Silnik mały, na trasie wiadomo, ma problem ale pędził bez problemu po autostradzie 150km/h a w kabinie cisza :) POLECAM każdemu !
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.0L DOHC 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,50 zł
6,2
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Chevrolet Spark II Hatchback