Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Neon II

Kilroy, 16 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Neon II 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ze za tak male pienadzie mozna miec samochod, ktory wyroznia sie z tlumy i jest przyjazny dla wlasciciela.
5,0
Całokształt
Wszyscy sie ogladaja za moim czarnym neonem. Tych modeli jest bardzo malo na naszym rynku. Samochod daje pewna doze indywidualnosci i na parkingu na pewno nie pomyle go z sasiada golfem. Oczywiscie do zakupu nie namawiam;), bo jesli wszyscy poznaja sie na tym samochodzie to przerzucam sie z golfow na neony. Niech pozostanie elitarny:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to silnik mitsu, pare kosmetycznych zmian w stosunku do tego montowanego w Eclipse. Trzeba go krecic, zeby sie nacieszyc przyspieszeniami. Mnie sie taka charakterystyka podoba, chce jechac powoli - nie krece. Chce przyspieszen - krece go wyzej. 8,5s do setki i na wyzszych obrotach jak mala rakieta. Samochod wazy ok 1145kg, chyba to wszystko wyjasnia.
5,0
Skrzynia biegów
Przy kupnie samochodu, znajomy mechanik stwierdzil, ze to pojazd dla kobiety, bo tak lekko chodzi skrzynia. Mnie akurat taka praca skrzyni odpowiada - szczegolnie sprawdza sie w miescie, gdzie czesto trzeba zmieniac biegi.
4,0
Układ jezdny
Myslalem sobie, ze amerykanskie samochody maja miekkie zawieszenie. Wrecz przeciwnie, jest dosc twarde, ja to poczytuje jako plus gdyz bardzo dobrze trzyma sie drogi. Moj neon to wersja europejska.
Komfort
3,0
Widoczność
Duze slupki przednie, zabieraja troche widocznosci. Do tylu w zasadzie nic nie widac, wiec trzeba wyczuc auto. Plus za duze lusterka.
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima pozytywnie zaskakuje - bardzo szybko schladza. Do niczego przyczepic sie nie mozna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby spokojnie pojada w dluga trase. Jak na jego wymiary jest ok.
3,0
Wyciszenie
Jest dosc glosny, przy wyzszych obrotach, nawet bardzo. Taka jest cena za sportowa jazde. Przy wyzszych predkosciach dosc duze szumy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam zalozona sekwencje. Bez strat mocy, spalanie 9-11 gazu w miescie. Zalezy od sposobu jazdy i ilosci korkow. Trasa 9l - jazda przepisowa, do 13litrow przy predkosciach niczym z niemieckich autobanow.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze nie kupi sie nic lepszego. Klima, poduszki, abs, pelna elektryka, eps. A wszystko to za smieszne pieniadze. Polecam poszukac informacje o neonie w wikipedii. Cytat: "Neon zdobył sobie dobrą opinię wśród użytkowników jako samochód solidny, mało awaryjny, wygodny i względnie oszczędny." .. ". W warunkach europejskich Neon jest bezkonkurencyjny cenowo wśród aut wyposażonych w duży (jak na europejskie standardy) silnik, klimatyzację (standard)"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy zakupie wymienilem tarcze i klocki bo sie konczyly. Kompletny rozrzad wraz z pompa wodna i tuleje wahacza (70zl), filtr, olej. Wszystko co trzeba wymienic przy kupnie samochodu z drugiej reki. Byly male skrzypienia w tapicerce, ale po dokreceniu srubek jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lac i jezdzic. Czesci latwo dostepne, ceny 5-10% wyzsze niz w golfach czy civicach.Polecam poszukac na forach chryslera namiarow do sklepow.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Neon II