Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica I

American Polak, 6 lat temu
Silnik 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Pacifica I 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Serdecznie wszystkich witam! Przypominam że jest to najnowsza generacja modelu z 2017 z całkowitym redisignem. Piszę stąd, skąd jestem. Od 15 lat mieszkam w USA, a od 5 pracuje jako (adwokat) w Californi. Na początek może pare słów o motoryzacji w Ameryce. Jaki kontynent - takie samochody. Moim pierwszym samochodem (jescze w Polsce) była honda accord '95. Nie mogę powiedzieć o nie złego słowa (nie miał tylko climy) - jak na pierwsze auto w Polsce był to dobry i dość duży jak na wasze warunki samochód. Ale kiedy przyjechałem do USA na studia kupiłem sobie Cadillac Deville z 2000 roku. Porównując go z mojom poprzednią hondom różnice były diametralne! Silnik, skrzynia biegów, osiągi a przede wszystkim wyposażenie (miał nawet MASAŻE w fotelu!). Niby honda w tej samej klasie i tylko 5 lat starsza a różnca przepaści! Tak samo jest w każdym segmencie. Amerykańskie mini vany jak np. mój chrysler pacifica zostawiają daleko w tyle Europejskich konkurentów. Kupiłem autko nowe w 2016 w najlepszym trimie za 50k $. Był to bardzo dobry deal, bo do tej pory nie moge o nim powiedzieć złego słowa. Jeżeli cenisz sobie komfort i osiągi sprowadź auto z Ameryki!
Wrażenia
4,0
Silnik
3.6 v6 zapewnia przyzwoite osiągi i przyspieszenie 0-60 MPH - 6.5 s. Oczywiście jeżeli będziemy jechać w piątke z bagażami czas ten trochę się wydłuży. Sam motor jest bezawaryjny - nie ma co się w nim popsuć
5,0
Skrzynia biegów
9 speed auto! To dużo biegów. 1 jest krótki tak jak w terenowych pojazdach a ostatni bardzoo długi zapewniając mniejszą ilość RPM przy wysokich prędkościach. Pomaga też ograniczyć zużycie paliwa. Najlepsze jakie udało się osiągnąć to 28 MPG ale bez obciążenia
3,0
Układ jezdny
Skręcanie to jedyny mały minus szczególnie przy sporej prędkości i ostrzejszym zakręcie ale to chyba normalne dla mini vanów
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Tylna szyba jest BIG
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nawet są dwa schowki na parasolkę!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak problemów. Ogrzewania raczej nie używa się w Californi, jednak AC niezbędne!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet w ostatnim rzędzie mogą siedzeć ludzie powyżej do 2 M nawet na długie trasy
4,0
Wyciszenie
Jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na amerykańskie warunki bardzo tani w utrzymaniu sprzęt! Nie wiem czy równie dobrze było by w Polsce, ale średie spalanie 22 MPG (12 l/100 okolo) to dobry wynik porównując masę i wielkość silnika. W trasie bez problemu można osiągnąć DYSZKE
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez okres 2 lat nic sie nie stało
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Pacifica I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Pacifica I