Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica II

Pacifica Lift, 4 miesiące temu
Silnik 3.6 V6 291KM 214kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Pacifica II 3.6 V6 291KM 214kW od 2017 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : na prawdę dobrze wykonane auto ( a miało być "amerykańskie")
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : wkurza cykanie skrzyni biegów gdy w mieście po spokojnej jeździe dodajesz gazu
4,0
Całokształt
świetne wyposażenie (radar, szklany dach, skuteczne wyciszenie, i stereo H/K). Do tego elektryczne wszystkie drzwi i fotele. Automatyczne światła długie , LED - dobra widoczność. Lubię auta gdzie nie trzeba myśleś o światłach tylko raz włączysz i zapominasz. Silnik - cichutki i wystarczająco mocny do tej masy , a do tego super oszczędny - na autostradzach pali 8l. Skrzynia biegów - długo myśli i na małych obrotach klika i lekko szarpie. Zawieszenie niskie i bardzo komfortower - ne nadaje się w żaden teren, Nie prowadzi się dobrze na górskich serpentynach (zawieszenie , uklłąd kierowniczy i skrzynia : to nie jest zestrojeone na górskie drogi). Strasznie się śzlizga na mokrym - nie wiem czy to wina (nowych) oryginalnych opon Kelly Systemy bezpieczeństwa - start/stop wyłączany przyciskiem na desce , Takżę assysten asa wyłączysz nprzyciskiem na desce, chyba w ustawieniach można włączyć ostrzeganie o prędkości ( w standardzie nie piszczy) , ostrzega o martwym polu (niestety po prawej zbyt czuły i powrót na prawy pas zawsze końcy się piskiem. Beznadziejnie wykrywa zderzenie czołowe- na szczęście sam ustawiasz czy ma alarmować i hamować. Nie wiem czy i jak działą wykrywanie właczanie sie do rucho przodem i tyłem. Bezpieczeństwo: to duże auto więc mimo że to van kierowcy audi czy BMW nie wymuszają. Fajnie przyspiesza. Hamulce reagują delikatnie - to nie są "żylety" trzeba sie nauczyć reakcji. Komfort - siedzenia beznadziejnie trzymają , ale są podgrzewane i wentylowane ( to super w te letnie dni) , Klima oczywiście 3 strefowa łatwo sterowana z paneli z przodzu i z tyłu no i z ekranu. Cisza w aucie - godna Rolls Roysa ( nawet od spodu pod autem jest dywan wyciszający, Nadkola sa z dywanu, I wszędzie wyciszenie silnika. Jechałe bez przerwy 4h i wysiadłem świeży. Komfortowe opony i zawieszenie. Wsiadanie do tyłu wspomagane przyciskami do odsuwania przednich foteli. Tylne fotele nie są złe. Mimo że muszą się chować w podłogę to wystarczą na podróż 10h. Fotele na tylnej kanapie mają regulowane oparcia. Nie wiem jak się na nich siedzi. Funkcjonalność: Nie ma auta bardziej funkcjonalnego , Odkurzacz, mnóstwo schowków, otwierane szyby z tyłu, gniazda USB wszędzie , szyberdach dla wszystkich. Poprzeczki bagażnika schowane w relingach, Schowki na fotele są ogromne - możęsz zrobić z nich bagażnik, mieszczą 3 kartony wina każdy !. Można też schować w nich fotele i mieć płaską podłochę - wówczaas wchodzi pełne łóżko do środka i masz kampera. Tylna kanapa jest regulowana elektrycznie - poza pozycjami rozłożoną i złożoną jest pozycja pośrednia gdy masz pionowo rozdzielony bagażnik od sporej części pasażerskiej. CENA - zbyt duża , no i jak dołożyć czas sprowadzenia to wychodzi że nie warto. Wmawiam sobie że to świetny wybór, ale chyba przesadziłem. Sprowadzałem i naprawiałem Pacifikę przez 6 miesięcy z USA - to za długo i dziś już tak nie cieszy. Stara Sienna za 30tys jest równie niezawodna i równie komfortowa a kosztuje 5x mniej
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik - cichutki i wystarczająco mocny do tej masy , a do tego super oszczędny - na autostradach pali 8l (przepisowe 140kmh)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów - długo myśli i na małych obrotach klika i lekko szarpie.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie niskie i bardzo komfortower - ne nadaje się w żaden teren, Nie prowadzi się dobrze na górskich serpentynach (zawieszenie , uklłąd kierowniczy i skrzynia : to nie jest zestrojeone na górskie drogi). Strasznie się śzlizga na mokrym - nie wiem czy to wina (nowych) oryginalnych opon Kelly
5,0
Karoseria
najładniejsze auto w tym rozmiarze. dobre materiału i łatwo dostępne materiały na wymianę. zero rdzy
Komfort
4,0
Widoczność
dziwne te lusterka - prawe pokazuje bardzo oddalone, środkowe średnio oddalone , a lewe przybliża. Bez systemu martwego pola było by bardzo niebezpiecznie. Grube słupki utrudniają na rondach
5,0
Ergonomia
mnóstwo przycisków . na kierownicy nawet od spodu ! Do zamykania klapy nie podskakujesz bo przycisk jest z boku, lub nogą. Drzwi boczne otwierasz z pilota lub przyciskiem , lub nogą . Kierunkowskazy i wycieraczki regulujesz normalnymi dżwigniami a schowek otweirasz klameczką (zero udziwnień)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
siedzenia beznadziejnie trzymają , ale są podgrzewane i wentylowane ( to super w te letnie dni) , Klima oczywiście 3 strefowa łatwo sterowana z paneli z przodzu i z tyłu no i z ekranu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no toż to prawdziwy VAN
5,0
Wyciszenie
nie ma lepszego , chyba że w Rolls Roysie Cisza w aucie - ( nawet od spodu pod autem jest dywan wyciszający, Nadkola sa z dywanu, I wszędzie wyciszenie silnika. Jechałem bez przerwy 4h i wysiadłem świeży. Podróże 12h z przerwami na tankowanie i jedzenie w cale nie męczy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
materiały i części są dostępne. Nawet oryginalne oleje MOPAR są na rynku. nie ma udziwnień. Ale warsztatu traktują to auto jak klasę premium i koszty napraw są wyższe niż corolli
3,0
Stosunek jakość/cena
Niby wszystko jest fajnie ale Wmawiam sobie że to świetny wybór, ale chyba przesadziłem. Sprowadzałem i naprawiałem Pacifikę przez 6 miesięcy z USA - to za długo i dziś już tak nie cieszy. (a uszkodzone były tylko zderzak , klapa i tylnia szyba). CENA - zbyt duża , no i jak dołożyć czas sprowadzenia to wychodzi że nie warto. Stara Sienna za 30tys jest równie niezawodna i równie komfortowa a kosztuje 5x mniej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwuletnie auto a musiałem ponaprawiać: - kamera przednia, zagłówki foteli 2 rzędu, mechanizm lusterka, mechanizm fotela 2 rzędu, uchwyt klapy podłogi, odbarwiony reling, podarte nadkole, akumulator
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko skrzynia biegów cyka gdy przełącza się zdryfowania na odpowiedni bieg ( a może to głośny przekaźnik)?

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 291KM 214kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Pacifica II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów