Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Grand Voyager

CEGŁA, 14 lat temu
Silnik 2.4 150KM 110kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 0 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Voyager III Grand Voyager 2.4 150KM 110kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,46
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : niewielkie koszty eksploatacji jak na tak dużego potworka, dostępność niedrogich części zamiennych, zużycie paliwa
4,0
Całokształt
komfortowy przestronny samochód stworzony do długich tras jak w nazwie vojager, poręczny w mieście niczym tłuczek do mięsa - chyba tylko Dar Pomorza ma większy promień skrętu....
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za słaby no ale cóż , ekonomia! elastyczność to najsłabsza strona
1,0
Skrzynia biegów
lewarek zmiany biegu jest zamontowany zupełnie w absurdalny sposób zupełnie jak by zrobił to pan Heniek w super tjuning centrume a nie szanująca się firma.Skrzynia sterowana linkami przez to nieprecyzyjna, i nie trwała. Moja przy przebiegu 370 000 km klasyfikowała się do wymiany , trzykrotnie mi się zakleszczyła (manual)
4,0
Układ jezdny
Bardzo wygodnie i komfortowo, w zakrętach specyfika żuka pewnie przez zastosowanie dwóch resorów choć dzięki temu do Voyagera można wrzucić coś naprawdę ciężkiego
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super, w tylnym lusterku/szybie pooglądać można tylko pasażerów tylnych foteli,za to olbrzymie lusterka boczne skutecznie umożliwiają manewry na parkingu - jak znajdziemy odpowiednio duży parking bo promień skrętu to już inna historia.
3,0
Ergonomia
liczne schowki, skrytki, uchwyty na napoje itd wszystko pod ręką.Przyczepić się można do zagatkowej klamki wewnętrznej drzwi tylnych. Jest ona w kształcie guziora i każdemu trzeba tłumaczyć jak działa. Tylne kanapy nie składają się w żaden sposób więc albo ludzie albo towar.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo słabe....Polska to nie California za to klima naprawdę ok, nie licząc ostatniego przedziału tam klimka ledwo co dolatuje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
olbrzym to i przestrzeni jak na prerii, tylko co tu zrobić z bagażami ? bo bagażnika brak
3,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie drogi w zakupie zużycie LPG w warszawskich korkach 14L/100km trasa 12-10L/100km ceny części przeciętne do przeżycia, tylko ta trwałość.... mój egzemplarz przy oryginalnym przebiegu 385 000 km wyglądał jak statek widmo, dużo i to drogich rzeczy trzeba było wymienić....
5,0
Stosunek jakość/cena
za stosunkowo niewielką sumę duży wygodny samochód z dobrym wyposażeniem...
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bolączka Voyagera dupelki psują się często,a jakość montażu wewnętrznych plastików jest mocno średnia. wszystkie awarie nie były jednak w stanie unieruchomić wozu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy dużych przebiegach nie wytrzymuje skrzynia, uszczelka pod głowicą (za mały silnik do tak ciężkiego wozu) do 400 000 tys km auto naprawdę bezawaryjne, później loteria

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.4 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
0,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager III Grand Voyager