Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Grand Voyager

Stefan el Ninio, 15 lat temu
Silnik 3.3 V6 158KM 116kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Voyager III Grand Voyager 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń w środku i wygoda podróżowania.
5,0
Całokształt
Przed zakupem rozważałem wiele marek w tych rocznikach/cenach. Np. Galaxy/Sharan - brzydkie, nudne i za małe. GrandEspace - awaryjne. Voyager to klasa sama w sobie. Raczej nie polecam silników diesla do 2001 r ze względu na awaryjność. Jeśli LPG to tylko sekwencja!
Wrażenia
5,0
Silnik
Stara konstrukcja, ale sprawdzona i bezawaryjna. Rozrząd co 500 000 km. 158 KM nie daje sportowych osiągów (2tony + automat), ale jest w zupełności wytarczający do normalnej jazdy. Bezproblemowo współpracuje z LPG (sekwencja).
5,0
Skrzynia biegów
Automat! To jest już mój drugi Chrysler i drugi automat A604 - nie chcę już manualnej skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Z tyłu pióra... Wbrew pozorom auto nie jest miękkie jak duża kanapa i nie kładzie się na zakrętach. Nie do końca tłumi wyboje, ale i tak jest komfortowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Toż to prawie autobus! :) Siedzi się wysoko widoczność b. dobra. Na początku trochę problemów ze skomplikowanymi manewrami, teraz już się wprawiłem i jest OK. Nawet żona potrafi zaparkować tyłem do garażu!
5,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczaić do wycieraczek po lewej stronie kolumny, bo po prawej mamy biegi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mojej wersji (LXi) każdy rząd siedzeń ma osobne nawiewy (2+2+3). Mimo 12 litrów płynu w obiegu auto nagrzewa się szybko. Klima ma również odpowiednią wydajnosć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele - można jechać i jechać i jechać... Spore możliwości konfuguracji wnętrza. Gdy zrobimy np. wersję 2 osobową z tyłu do klapy mamy 2,40m miejsca - więc przestrzeń ogromna. 6 osób jedzie tym autem w komfortowych warunkach.
4,0
Wyciszenie
Słychać trochę silnik powyżej 160km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu wreszcie jedyny minus :) Na benzynie trasa średnio 12,5/100 w mieście (Poznań) 18/100. LPG - trasa 15/100, misto 20/100. Ale i tak się opłaca. Z drugiej strony mająć taką przestrzeń i wygodę jest to nieduża cena.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu. Po auto sam jechałem do Niemiec. Jakoś nie mam zaufania do miejscowych handlarzy/ściemniaczy/cofaczy liczników. Kupiłem najbogatszą wersję z oryginalnym przebiegiem potwierdzonym przez ASO.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrobiłem już (dopiero) 15 000 km. Tuż po zakupie wymieniłem napinacz paska klinowego i termostat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niczego nie odnotowałem.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.3 V6 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager III Grand Voyager