Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso I

Manti, 6 lat temu
Silnik 1.6 HDi 109KM 80kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen C4 Picasso I 1.6 HDi 109KM 80kW 2007-2013 - Oceń swoje auto
3,92
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń, wnętrze, fotele, bagażnik, fajne wyposazenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Słaby, sporo pali.
4,0
Całokształt
Auto typowo rodzinne. Rodzina 2+2. Sprawdza się na dalsze wyjazdy. Duże w środku, wygodne fotele 1 i 2 rzędu. Fajne w środku, inne niż inne auta. Cyfrowy wyświetlacz, w innym miejscu panel klimatyzacji. Auto b. dobrze wyposażone. Mam wersję exlusive. Radio z dyskiem twardym, roletami na tylne szyby, czujniki przód tył.
Wrażenia
3,0
Silnik
Za słaby do gabarytów auta. Brakuje mocy na trasie. Po mieście jest ok. Spore spalanie (7.5-9 litrow).
3,0
Skrzynia biegów
Gumowa, słabo sprecyzowana. 1 i wsteczny nie zawsze wchodzi. Zdecydowanie brakuje 6 biegu.
3,0
Układ jezdny
Wcześniej miałem w 210. Parkowalem tym autem na raz. C4 Picasso często muszę się poprawiać. Słaby skręt.
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba bardzo duza. Boczne i wsteczna nie ogranicza widocznosci. Lusterka proporcjonalne do gabarytów auta.
4,0
Ergonomia
Kwestia przyzwyczajenia sie do panelu klimatyzacji. Reszta jest na kierownicy. Tempomat, sterowanie radiem I innymi rzeczami. Lipny materiał rączek drzwi i osoby radia. Rączki całe się złuszczyły A osłona radia jest pokryte guma którą łatwo uszkodzić. Ostatnio skaplo mi na osłonę zapach z K2 i guma rozpuscila się.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem ok. Zima myślałem że szyba szybciej odtajeje. Jedna trzeba poczekac dosc sporo czasu. Boczne nawiewy w 2 rzędzie b. słabo dmuchaja. Być może mam coś uszkodzone tego nie wiem ale wątpię. Tylna szyba grzeje się w moment. Lustra tez grzane. Fotel kierowcy nie grzeje (spalona mata), A pasażera ok. Mam skóry zima czuć chłód w siedzisko i plecy. Po 5 min jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mistrzostwo świata. Z 2 rzędu do 1 można przejść podczas jazdy. Jest szeroko nie stykasz się lokciami. Z tylu jazdy ma swój fotel. Również wygodnie. Na skorach zima z tylu się człowiek czasami slizga.
4,0
Wyciszenie
Myślałem że silnik będzie ciszej chodził. Na autostradzie ani cicho ani głośno. Radio gra normalnie, porozmawiać tez można. Nie trzeba krzyczeć do siebie. Prędkość 140-160 km.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drążki kierownicze 140 zł dobrej firmy. Lipnie umiejscowiony wężyk do smarowania turbo. Blisko silnika i olej lubi się w nim palić. Bez wymiany wężyka turbo nie jest smarowanie i trzeba zregenerowac. Zawieszenie tylne na poduchac. Drogie ale odpukac działają.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam zdania. Nie zastanawiałem się nad tym co bym kupił za te pieniądze poza c4 Picasso.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mata grzewcza fotela kierowcy nie działa. Żeby naprawić trzeba wymienić fotel bo mata jest prasowania z gabka. Siłowniki które podnoszą bagażnik słabo działają muszę je wymienić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma i niech tak zostanie.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso I 1.6 HDi 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 Picasso I