Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso I

ZS, 11 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen C4 Picasso I 2.0 HDi FAP 150KM 110kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,62
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mało pali , elastyczny i fajnie przyspiesza jak na 150KM Jeśli spotkasz na trasie Passata 140KM to siedzisz mu na tyłku bez problemu!
3,0
Całokształt
Może tak! Oceniam swój samochód może inne są pozbawione tych wad! plusy: podoba się żonie, silnik świetny mało pali i fajnie jak na te gabaryty jedzie! Jeśli sąsiad ma Passata TDI140KM to będziesz z nim jechał łeb w łeb bez problemu, wysoko się siedzi (przez co wsiadanie i wysiadanie szczególnie dla starszych osób jest bardzo wygodne podczas wyprzedzania też się przydaje),przestronny i nie musisz szukać strzeżonych parkingów! minusy: głośnie zawieszenia na dziurach,bardzo ale to bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru!!! współczuje kierowcą jeżdżącym Grand-em,hacząca skrzynia biegów przy zimnym silniku szczególnie zimą od nowości,zrobiłem tym autem 40tyś km od wyjazdu z salonu i do tej pory podczas krótkich tras grzebie przy regulacji fotela bo nie mogę znaleźć odpowiedniego ustawienia Xsara Picasso była wygodniejsza!skrzypiące plastiki,bardzo duża utrata wartości! Finał jest taki że oddaje ten samochód żonie, a z namawiania mnie przez pana sprzedawcę na C5 i daniu dużego rabatu nic nie wyniknie! zraził mnie Citroen a szkoda bo Xsara Picasso była świetnym samochodem! Jedno co ją łaczy z nową to nazwa i widoczność! Dla ciekawych i znających temat tylne fotele są składane nie wyciągane i z tym FAP-e ponoć też są przygody finansowe!zobaczymy z czasem! wracam do Niemieckich samochodów! Pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny Silnik! I oszczędny ale póki co ma 40 tyś i zobaczymy co z tym FAP-em . Słyszałem różne historie
3,0
Skrzynia biegów
Przy zimnym silniku szczególnie zimą biegi haczą szczególnie 1-3
2,0
Układ jezdny
Jak na auto za 100 tyś stuka puka i wali! Tak sobie!
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra choć Xsara Picasso miało lepszą.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mały mankament! Gdy zimą włączym silnik przejedę parę km aby się rozgrzał i dopiero włączam ogrzewanie z przewodów wentylacyjnych które są umieszczone pod deską rozdzielczą słychać stuki! W ASO powiedziano że Picasso i Berlingo tak mają ! Wiocha!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Na trasie do 130 jest ok! gorzej przy jeździe po bruku! Stuka puka no i te plastiki!!! Kiedyś oglądałem test Picassa na YouTube i redaktor mówił że nie słychac plastików chyba nie mówił o tym samochodzie w porównaniu do Xsary Picasso ten samochód ma 2x więcej plastików!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto duże i wysokie!5 miejscowe! Średnie spalanie w sezonie letnim 6,3 w zimowym 7.0!Auto bardzo ekonomiczne.Auto nigdy mi nie spaliło 8l/100km! A nie jeżdżę WOLNO!
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli Nie jesteś wymagającym kierowcą,podoba ci się sylwetka auta, masz dzieci i nie denerwują cię to że gdy wyjedziesz z salonu samochodem za kwotę około 100tyś zł i coś ci stuknie czy puknie na dziurach ,to że będziesz siedział jak na krześle i wygodnie wchodziła do auta (docenią to starsze osoby) to jest to auto dla ciebie!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 20 tyś jakieś poprawki w ASO ze sterowaniem szyby kierowcy! Chdziła jak chciała ja ją w dół a on w góre ! Gwarancja
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso I 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 Picasso I