Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso II Picasso

Karol, 7 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen C4 Picasso II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,85
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Na razie nie mogę się nacieszyć autem. Zachwyca mnie jak dbają projektanci i inżynierowie o kierowcę i pasażera
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Wyciszenie silnika mogłoby byc lepsze
Układ hamulcowy : ręczny elektryczy - koniec zabawy na lodzie
Inne : sterownia klimatyzacją
5,0
Całokształt
Pierwszy francuz w rodzinie i to był strzał w dziesiątkę. W końcu auto 5-cio osobowe w którym może swobodnie jechać 5 osób. Ciche, szybkie (jak na takie auto) i oszczędne. Ciężko będzie zmienić mi teraz markę
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeszcze nowy ale znakomicie sobie radzi z niemałym autem. Świetnie przyśpiesza, szczególnie przy wyprzedaniu. Ze startu wiadomo, do nie sportowiec potrzebuje 10 s do setki ale od 80 do 160 jest jak dynamit. Rewelacja.
5,0
Skrzynia biegów
Automatu się trochę obawiałem - niepotrzebnie. Początkowo wajcha do zmiany była w dziwnym miejscu ale podczas użytkowania okazało się że to super rozwiązanie, konsola miedzy siedzeniami pomieści nawet damską torebkę ;)
5,0
Układ jezdny
Tu chyba nie muszę opisywać, po prostu Citroen. Oczywiście nie tak doskonale jak w C5 ale radzi sobie z naszymi drogami
Komfort
5,0
Widoczność
kamery 360st, czujniki przód i tył, właściwie parkować można bez oglądania się. Przednia szyba panoramiczna, przednie słupki przeszkolone, tył ścięty... właściwie to asystent parkowanie jest niepotrzebny
4,0
Ergonomia
To kolejna mocna strona, kierownica ma mnóstwo funki które trzeba na początku ogarnąć ale teraz jest super wygodnie. Punkt mniej za sterowanie klimatyzacją i sterowania natężenia jasności wyświetlaczy. Czytałem, że jest delikatny kłopot ze sterowaniem klimą na wyświetlaczu, pomyślałem że przesadzają w gazetach ale nie, jest to upierdliwe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezależne sterowanie nadmuchami dla pasażerów z tyłu. Wydajna klima i ogrzewane siedzenia nadrabiają wolniej nagrzewający się silnik (jak to w dieslu) ale i tak nie ma dramatu. Ciepłe powietrze zaczyna dmuchać już po ok 3 min
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zastrzeżeń a z tyłu jeszcze lepiej. Z tyłu są 3 niezależne fotele które łatwo dowolnie konfigurować. Nie ma w tej klasie auta, które było by lepiej zaprojektowane dla 5 osób a próbowałem naprawdę wiele samochodów. Owszem przednie miejsca zdarzaja się wygodniejsze ale bez przesady, że jest sie o co bić ale tył... bezkonkurencyny. Nawet bliźniaczy Peugeot 3008 nie daje takiej przestrzeni.
4,0
Wyciszenie
4 cylindrowy diesel trochę klekocze co słychać tylko na postoju, potem szumi ładnie i cicho. Przy 160 km/h można swobodnie rozmawiać z pasażerami z tyłu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nawet oleju nie wymieniałem ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kilka tygodni szukałem auta w takiej klasie. Owszem, można kupić ale nie tak wyposażonego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musiałem w serwisie poprawić nawigacje bo w pobliżu granicy głupiał z językiem i ilościa komunikatów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 Picasso II Picasso