Szukaj

Lista ocen Citroen C5 Aircross (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maciej
Citroen C5 Aircross
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Jest to kanapa na kołach więc nie spodziewajmy się że auto będzie przyklejone do drogi w szybko pokonywanych zakrętach. Nadwozie delikatnie się przechyla ale nie jest to groźne. Układ kierowniczy nie jest super precyzyjny. Ale o to chodzi. Ma być komfortowo, a nie sportowo. Super robotę i chylę czoła robią amortyzatory z PROGRESYWNYMI OGRANICZNIKAMI HYDRAULICZNYMI. Ten kto jeździł Citroenem z hydro wie o czym mówię. Wiadomo amortyzatory nie...
4,0
~chauffeur
Citroen C5 Aircross
SUV 2.0 BlueHDI 178KM 131kW
Hydrauliczne amortyzatory to nieco przereklamowany element, ale przy powolnym przejeżdzaniu po łagodnych, regularnych nierównościach (np. bruk) układ jezdny sprawuje się lepiej niż klasyczne zawieszenie. Przy krótkich przeszkodach o ostrych krawędziach (tory tramwajowe lub kolejowe) potrafi łupąć. To również zasługa belki skrętnej z tyłu. Ważne jest, że zawieszenie jest ciche.
5,0
~Kuba
Citroen C5 Aircross
SUV 1.6 PureTech 181KM 133kW
Jezdzac wczesniej min bmw 3, mazdą czy honda powinienem wieszać psy i narzekac ze buja ze nie jezdzi jak po szynach.Kanał km77 pokazał jak radzi sobie w tescie łosia na 20 popularnych suwów zajął 2 miejsce.Przy układzie jezdnym pracowali panowie z Citroen sport ( z ekipy Sebstiana Loeba)Przy takim komforcie trzyma sie drogi jak nie francuz :)
4,0
~SGR
Citroen C5 Aircross
SUV Facelifting 1.2 PureTech 131KM 96kW
Komfortowy, relatywnie miękki. Podróż jest prawdziwą przyjemnością, tak jak wszyscy piszą i mówią. Nierownosci jakby mniej nierówne, kostka jakby gładsza, tylko krotkie poprzeczne przeszkody jakby takie same. Szkoda, że jest mało angażujący, szczególnie to uwiera po Mazdzie 6. Zero emocji.
5,0
~Zbyszek
Citroen C5 Aircross
SUV 1.6 PureTech 181KM 133kW
mógłby być bardziej precyzyjny układ kierowniczy, ale i tak jedzie jak kompakt, z tym komfortem to przesada, mam równolegle c5 kombi z 2007 z hydroaktive 3+ więc wiem o czym piszę, ale daje radę, dla porównania - KUGA, KODIAQ - podobnie, VOLVO XC60, TOYOTY - jak taczka
5,0
~pryncy
Citroen C5 Aircross
SUV 2.0 BlueHDI 178KM 131kW
Te hydrauliczne ograniczniki na prawdę robią dobrą robotę. Bardzo komfortowy samochód. Nie wiem czy któryś z konkurentów, bez zawieszenia adaptacyjnego oczywiście, oferuje więcej komfortu. Powoduje to, że samochód wychyla się nieco w zakrętach ale bez tragedii.
5,0
~Ar
Citroen C5 Aircross
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Super, małe doły łyka pięknie na dużych potrafi dobić. Wrażenia z jazdy nie są takie jak ze starej C5 i hydropneumatyka ale jest całkiem dobrze. Nie jest to latający dywan ani ponton ale komfort jest na wysokim poziomie.
4,0
~Arturro
Citroen C5 Aircross
SUV 1.5 BlueHDI 131KM 96kW
Nie mam to tego punktu zastrzeżeń.Jest taki jak powinien byc w średniej klasy aucie SUV.Może SUV to na wyrost ale powiedzmy że tak jest....
4,0
~Jacek
Citroen C5 Aircross
SUV 2.0 BlueHDI 178KM 131kW
Dobrze tłumi nierówności ale gdyby zastosowano zamiast belki skrętnej zawieszenie wielowahaczowe w tylnym zawieszeniu co poprawiło by zachowanie w zakrętach.
5,0
~P
Citroen C5 Aircross
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
KOMFOTR !!! niesamowite jak komfortowe jest to auto i to bez pneumatyki! Doskonałe na długie trasy i miejskie dziurawe drogi
Citroen C5 Aircross