Auto dla ludzi spokojnych, ceniących sobie nade wszystko przestrzeń w samochodzie i komfort. Z silnikiem 2,0 i automatyczną klimą dwustrefową - jak dla mnie uosobienie raju na drodze. Sportowcom nie polecam. Funkcja sport ( w wersji 2,0 SX w standardzie) tylko z nazwy - przynajmniej ja nie odczuwam różnicy (choć nie mogę wykluczyć jej istnienia)
Wrażenia
5,0
Silnik
Oceniam benzynę 2,0. Nie porównujmy tego z V6 czy W8
2,0
Skrzynia biegów
Haczy, nieprecyzyjnie się przesuwa.
5,0
Układ jezdny
Komfort, komfort, komfort. Jak ktoś lubi sportową jazdę niech lepiej kupi Forda lub Seata. Bez możliwości podnoszenia nie mółbym wjechać do garażu (mam próg przed bramą)
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki OK, do tyłu średnio, ale przecież jeździmy raczej do przodu, nieprawdaż?
4,0
Ergonomia
Żadnych zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Polecam wszystkim spróbowanie automatycznej klimy dwustrefowej. Miałem manualną, wiem co mówię.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie jest samochód. To jest autobus!
4,0
Wyciszenie
Moim ideałem jest cisza absolutna, ale takich aut chyba nie ma
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,7 benzyny średnio (miasto/trasa, pół roku jeżdzenia)
4,0
Stosunek jakość/cena
Większość aut tej klasy jest droższa. Benzyna 2,0 z tym wyposażeniem - trudno kupić coś u konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żaden drobiazg nie uległ na razie awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważna usterka zawieszenia (tylko komunikat, żadnych objawów fizycznych). W ASO okazało się, że pewna partia czujników zawieszenia jest wadliwa i one świrują. Wymienili tylny czujnik (na gwarancji, 50 minut). Oczekuję, kiedy padnie przedni. Oby przed upływem gwarancji