Szukaj

Oceny Citroen C5 I

Podsumowanie 460 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Citroen C5 I - Oceń swoje auto
4,05
średnia ocena z 460 ocen
4% gorzej od średniej w segmencie
81%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Citroen C5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Citroen C5 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Citroen C5 I

4,6
~Piotr
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
Jedno z niewielu aut z których byłem naprawdę zadowolony, świetne na długie trasy. Pod względem wygody trudno znaleźć cokolwiek choćby porównywalnego w tej klasie cenowej. Swoje sprzedałem z przebiegiem ponad 300tys. km, przejechałem się kilkoma nowymi autami innych marek ale to zupełnie nie to. Służbowe auto klasy średniej znanej niemieckiej marki, którym aktualnie się poruszam nazywam ze względu na "komfort" panzerkampfwagonem ;) Bo mniej...
4,4
~m
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
5 lat użytkowania i przejechanie ponad 150 tys. km (z czego 140 tys. na gazie). Samochód czasami drażni różnymi pierdołami, które lubią żyć swoim życiem (głównie przez wszechobecną elektrykę), ale wynagradza to wielkością wnętrza, wygodą, zawieszeniem i niezawodnym silnikiem. Silnik solidny, bezproblemowy, dobry do gazu. Hydraulika zawieszenia po przejechaniu prawie 300 tys. z czego 150 po polskich dziurach jak na razie bezobsługowa i...
4,4
~mareno
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
Dobre, solidne auto, o komforcie o którym inne marki mogą pomarzyć. Do tego świetne blachy, w kwestii ocynku Niemcy i Japończycy mogliby Francuzom sznurówki wiązać. Awaryjność przeciętna, na pewno nie tak wysoka, jak mówią stereotypy. Zawieszenie hydropneumatyczne (u mnie hydroactive 3+ z 6 gruchami) w zasadzie jest bezobsługowe i bardzo trwałe, a koszty napraw wbrew pozorom nie kosztują majątku (sfera 200 zł, siłownik 500 zł - wymienia się...
3,9
~pitcarn
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
Citroena mam już ponad 2 lata. Kupiłem z teoretycznym przebiegiem 236tys. km. Faktyczny przebieg jest większy o minimum 60-80tys. km. Auto było sprowadzane z Niemiec, na 100% jest po kolizyjne (uszkodzenia sugerują najechanie na tył auta i dobicie przodem w inny samochód). Moja wersja to Exclusive z automatem, tempomatem, nagłośnieniem JBL, skórą, podgrzewanymi fotelami i innymi bajerami (brakuje tylko dużego ekranu z navi ). Autem w niemczech...
4,7
~Tomasz
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
Perfekcyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Silnik zupełnie bezawaryjny(choć mało dynamiczny) - nadaje się do instalacji gazowej, choć na razie nie mam takiej potrzeby by go "zagazować". Przeciętna dynamika ma swój plus - nie jest to model preferowany przez panów ubierających się na sportowo, którzy nie mają nic wspólnego ze sportem. Bardzo dobre wyposażenie. Stylistyka ponadczasowa - zarówno zewnątrz, jak i w środku. Hamulce, ogólnie...
3,2
~Dinks
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
Samochód porównał bym do supermarketu, co tydzień coś nowego. Ale o tym na końcu najpierw zalety. Do zalet zaliczył bym wiekość samochodu i miejsce dla osób z przodu jak i pasażerów z tyłu. Chociaż z tyłu oparcie powinno być bardziej pochylone. Gabaryty samochodu dość duże gdyż na merketowych parkingach cięzko się parkuje więc samochód dla lepszych kierowcow. Zawieszenie komfortowe o ile w dobrym stanie. Z wad to mierna wytrzymałość, silnik...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~ace4
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
Auto które na szczęście przy zakupie jest dość tanie, na nie szczęście trudno je sprzedać. Pierwsza generacja C5 niestety jest w środku jak dla mnie dość mocno plastikowa. Jakością materiałów przypomina mi kolegów z dalekiego wschodu... Jednak wszystkie te nie dociągnięcia rekompensuje ultra dobre zawieszenie ( nie ma się czego bać!). Silnik jak na moje potrzeby mógł by być silniejszy, brakuje 6 biegu oraz ta nieszczęsna regulacja prędkości...
4,6
~eddy
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Citroen C5 I
Mam V6 z 2001 r. Rozrządu nie ruszałem, a koszt ok. 1200 PLN + robocizna. W ASO za samą wymianę chcą 800 PLN, więc w granicach normy. Cewkofajka kosztuje poniżej 200 PLN i robi się to co 100k km. W pompie zawieszenia zużywają się kondensatory, więc jak szwankuje, to naprawa jest dość prosta dla elektronika. Największą bolączką tak naprawdę są motoreduktory, które sterują pracą nawiewu w kabinie. Ciężko się dostać do nich, a poprawione...
4,2
~Apentuła Niewdziosek
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
Auto to z pewnością nie należy najlepszych i najbardziej prestiżowych, nie celuje niezawodnością i koszty usterek są jednak duże (patrz poniżej). Natomiast co chcę tutaj powiedzieć: na naszych drogach jest 10 x za dużo agresji, bezmyślności czy też bezmózgiego chamskiego ryzykanctwa. Osobiście bardzo nie lubię napalonych młokosów albo ciągle śpieszących się odpalających papierosa od papierosa dostawców przylepiających się 2 metry od tylnego...
4,2
~Acc79
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Citroen C5 I
Kilka lat temu dałem już tu jedna opinię na temat tego autka która była ogólnie pozytywna. Teraz postanowiłem opisać autko z perspektywy 5 lat użytkowania. Auto kupiłem jako 7 letnie z przebiegiem 175k km. DO Polski przyjechało rok wcześniej w przebiegiem 165k km. Oczywiście prawdziwy przebieg był niemal 100k większy ( troszkę ponad 250k km, ach te nasze komisy), jednak to nie problem dla tego silnika. Auto było w dobrym stanie, miało kilka...
Citroen C5 I