Szukaj

Oceny Citroen C5 I

Podsumowanie 464 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Citroen C5 I - Oceń swoje auto
4,06
średnia ocena z 464 ocen
4% gorzej od średniej w segmencie
81%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Citroen C5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Citroen C5 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Citroen C5 I

4,6
~zibi2612
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Auto kupiłem bezkolizyjne z przebiegiem 70 000 km. Od razu wymienione cały rozrząd , paski, pompa wody, drobny wyciek z hydropneumatyki, klocki, tarcze, klima, olej. Z początku sprawiało kłopoty , nie chciało jechać szarpało. Mechanik stwierdził ze do wymiany różne podzespoły ale najpierw doprowadziliśmy auto do dobrego elektryka który podłączył do komputera i przejrzał układ elektryczny. Naprawił uszkodzenia połączeń elektrycznych ( 3 zimne...
4,8
~Zbigniew
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Kupiłem auto które nie miało kolizji z autentycznym przebiegiem 69 000 km potwierdzonym certyfikatem. Auto na początku sprawiało kłopot. Mechanik chciał wymieniać po kolei różne części, w końcu doprowadzony do dobrego elektryka który znalazł 3 zimne luty - które powodowały kłopoty. od tego czasu jeżdże 2 lata 20 000 km i tylko leje paliwo. Przy jeżdzie 90 km na godzinę pali 6,5 l benzyny, przy 110 pali 7,2 w mieście 7,8. Nie rozumiem ludzi...
4,3
~PK
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Auto przestronne, wygodne, zrywne ale przy silniku HPI kłopotliwe. Kupując je w 2013r z przebiegiem 110 tyś km wpakowałem się w niezłe wydatki. A paliła się tylko kontrolka silnika... Sprzedałem z przebiegiem 150 tyś. Auto było zadbane i serwisowane w ASO ale usterki i doprowadzenie go stopniowo do bezawaryjności pochłonęło duuuużo pieniędzy. Lepiej w HPI nie pakować się. Kupując C5 należy od razu kupić program Lexia i mieć laptopa z dobrą...
4,6
~Piotr
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Jedno z niewielu aut z których byłem naprawdę zadowolony, świetne na długie trasy. Pod względem wygody trudno znaleźć cokolwiek choćby porównywalnego w tej klasie cenowej. Swoje sprzedałem z przebiegiem ponad 300tys. km, przejechałem się kilkoma nowymi autami innych marek ale to zupełnie nie to. Służbowe auto klasy średniej znanej niemieckiej marki, którym aktualnie się poruszam nazywam ze względu na "komfort" panzerkampfwagonem ;) Bo mniej...
4,4
~m
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
5 lat użytkowania i przejechanie ponad 150 tys. km (z czego 140 tys. na gazie). Samochód czasami drażni różnymi pierdołami, które lubią żyć swoim życiem (głównie przez wszechobecną elektrykę), ale wynagradza to wielkością wnętrza, wygodą, zawieszeniem i niezawodnym silnikiem. Silnik solidny, bezproblemowy, dobry do gazu. Hydraulika zawieszenia po przejechaniu prawie 300 tys. z czego 150 po polskich dziurach jak na razie bezobsługowa i...
4,4
~mareno
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Dobre, solidne auto, o komforcie o którym inne marki mogą pomarzyć. Do tego świetne blachy, w kwestii ocynku Niemcy i Japończycy mogliby Francuzom sznurówki wiązać. Awaryjność przeciętna, na pewno nie tak wysoka, jak mówią stereotypy. Zawieszenie hydropneumatyczne (u mnie hydroactive 3+ z 6 gruchami) w zasadzie jest bezobsługowe i bardzo trwałe, a koszty napraw wbrew pozorom nie kosztują majątku (sfera 200 zł, siłownik 500 zł - wymienia się...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~pitcarn
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroena mam już ponad 2 lata. Kupiłem z teoretycznym przebiegiem 236tys. km. Faktyczny przebieg jest większy o minimum 60-80tys. km. Auto było sprowadzane z Niemiec, na 100% jest po kolizyjne (uszkodzenia sugerują najechanie na tył auta i dobicie przodem w inny samochód). Moja wersja to Exclusive z automatem, tempomatem, nagłośnieniem JBL, skórą, podgrzewanymi fotelami i innymi bajerami (brakuje tylko dużego ekranu z navi ). Autem w niemczech...
4,7
~Tomasz
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Perfekcyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Silnik zupełnie bezawaryjny(choć mało dynamiczny) - nadaje się do instalacji gazowej, choć na razie nie mam takiej potrzeby by go "zagazować". Przeciętna dynamika ma swój plus - nie jest to model preferowany przez panów ubierających się na sportowo, którzy nie mają nic wspólnego ze sportem. Bardzo dobre wyposażenie. Stylistyka ponadczasowa - zarówno zewnątrz, jak i w środku. Hamulce, ogólnie...
3,2
~Dinks
Citroen C5 I
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Samochód porównał bym do supermarketu, co tydzień coś nowego. Ale o tym na końcu najpierw zalety. Do zalet zaliczył bym wiekość samochodu i miejsce dla osób z przodu jak i pasażerów z tyłu. Chociaż z tyłu oparcie powinno być bardziej pochylone. Gabaryty samochodu dość duże gdyż na merketowych parkingach cięzko się parkuje więc samochód dla lepszych kierowcow. Zawieszenie komfortowe o ile w dobrym stanie. Z wad to mierna wytrzymałość, silnik...
3,9
~ace4
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto które na szczęście przy zakupie jest dość tanie, na nie szczęście trudno je sprzedać. Pierwsza generacja C5 niestety jest w środku jak dla mnie dość mocno plastikowa. Jakością materiałów przypomina mi kolegów z dalekiego wschodu... Jednak wszystkie te nie dociągnięcia rekompensuje ultra dobre zawieszenie ( nie ma się czego bać!). Silnik jak na moje potrzeby mógł by być silniejszy, brakuje 6 biegu oraz ta nieszczęsna regulacja prędkości...
Citroen C5 I