Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Sedan

killer1, 14 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : design. pięęęękna limuzyna:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : j.w.
Układ elektryczny : nie ma kategorii dot. telefonu - szczegóły j.w.
4,0
Całokształt
auto jest ok. zmiana nastapiła w designie wersji dynamique. zniknęły srebrne klamki zew. zastąpiono je lakierowanymi w kolorze nadwozia. wogóle to zdziwiłem sie ponieważ w Citroenie nie ma możliwości zakupu opcji z chromowanymi listwami na podszybiu i tylnej klapie jako opcji. kiedy zapytałem że chciałbym mieć te srebrne listwy do mojej czarnej C5 sprzedawca był zaskoczony moim pytaniem. w sumie okazło sie że można to zrobić indywidualnie (zamówić na dziale części ozdobne elementy i serwis to zamontuje), ale np. listwa w tylnym małym okienku jest sparowana razem z szybką którą sie nie wymienia tylko...wycina i wkleja się nową co może grozić uszkodzeniem powłoki lakierniczej! na razie mnie to powstrzyumało, ale kusi mnie żeby mieć auto takie jak mi sie wizualnie podoba:)
Wrażenia
4,0
Silnik
moja opinia dotyczy silnika 1.6 THP którego nie wiem czemu nie ma wśród silników tego modelu:( jak na razie ze względu na aure nie miałem możliwośći sprawdzić tego silniczka. dodatkowo auto jest na dotarciu.
4,0
Skrzynia biegów
lewarek trochę trze na 1 i 2 biegu
4,0
Układ jezdny
jest zima - jeszcze nie miałem możliwości sprawdzić go w pokonywaniu zakrętów. mam wersje dynamique i z tego co czytałem twardsze jest zawieszenie hydro w opcji \"sport\". zobaczymy...
Komfort
4,0
Widoczność
długa macha daje poczucie większego auta niz jest w rzeczywistości. mam 196 cm i ogólnie ogarniam każde auto ale linia lusterka wew. ogranicza mi widocznośc. na szczęscie w parkowaniu pomagaja czujniki choć często też wskurzają kiedy jedziemy powoli w ciasnej uliczce - reagują na kazde auto na poboczu:) dodatkowo, podczas śnieżycy zalepiały sie czujni wskazując że cały czas mam przed sobą przeszkode.
5,0
Ergonomia
więcej miejsca niz w moim dotychczasowym aucie - Audi A4 B6. z tyłu tradycyjnie za mną nikt nie usiądzie więc żadna to nowość dla mnie. jak na moje potrzeby miejsca w kufrze wystarczy. żenująco mało schowków. nie jestem facetem który oczekuję wielkiej funkcjonalności, ale jesli włożyłem do schowka w desce mapy, rekawiczki, lampkę i juz brakuje miejsca. schowek w podłokietniku zdaje sie ze nie pomiesci nawet etui na okulary:( tu sie nie popisali konstruktorzy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
krótko - daje rade:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mieszcze sie. bez fajerwerków, ale ok. jak dla mnie za wysoko sie siedzi. fotele dobrze trzymają. pasażerowie sa zadowoleni:)
5,0
Wyciszenie
su-pe-ran-cko:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.6 THP miał w założeniu palić o 20% mniej niż wycofywany 2.0. jak na razie jeżdząc ekonomicznie (wskazania komputera sugerującego optymalne przełożenia skrzyni biegów) mam spalanie na poziomie 7,9 l/100 km i nie byłoby to złe gdyby nie fakt że auto ma bak 70 l, a przjeżdżam na nim ok 670 km więc każdy kto zna choć trochę matematykę widzi że wksazania sa nieprzwdziwe. pewnie ma to związek z brakiem pomiaru spalana do 30 km/h ale jeśli tak to samochód pali 10 - 11 l/100km gdzie ja poruszam sie w 90% poza miastem! w serwisie sugerują ze to przez pogode i docieranie sie auta. zobaczymy, ale póki co niepokoje sie bo liczyłem na zasiego ok 850 km na jednym baku:( z powyższych powodów podane poniżej parametry spalania moim zdaniem nie sa prawdziwe (wg komputera).
5,0
Stosunek jakość/cena
citroen oferuję świetne promocje. mnie udało sie wynegocjować 20% zniżki. to dobra polityka. pro kliencka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto jest na gwarancji i tylko dlatego dałem dobrze bo sa pieerdoły które mnie wkurzyły. 1. nie chciał parować sie telefon z samochodem przez bluetootha. w serwisie odłączono kleme dodatnią akumulatora na 3 s i po tym zabiegu było ok. kleme..odłączyć..żeby sparował sie telefon z autem..buhahaha 2. po tygodniu od zakupu, podczas największych mrozów spalił sie żarnik w silniku (tak lakonicznie odpowiedziano mi w serwisie). podobno z powodu temperatury. jedyny plus który ratuje całą sytuacje to fakt, że serwis bardzo sie stara aby obsługa była na wysokim poziomie. plus dla ASO TUBEK we Wrocławiu:) po wizytach telefon dot. poziomu zadowolenia z obsługi - tak trzymać:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Citroen C5 III

Liczba wpisów: 24

Citroen C5 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Citroen C5 III Sedan