Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

Maciek K., 13 lat temu
Silnik 1.6 HDi FAP 110KM 81kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen C5 III Tourer 1.6 HDi FAP 110KM 81kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przy tak małej (1,6) pojemności i dużej masie samochodu zadowala się naprawdę niewielką ilością paliwa, zapewniając przyzwoite osiągi.
5,0
Całokształt
Świetne auto dla wszystkich, którzy lubia komfort i wygodę. Nowoczesny wygląd sprawia, że \"kasuje\" passaty czy mondeo. Jeśli nie musicie ścigać się na każdych światłach to polecam silnik 1,6 HDI. Dla kierowców z zacięciem sportowym radzę mocniejszy silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,6 HDI - nie jest to wyścigówka ale nie dlatego go kupiłem. Cichy i oszczędny, może nie lubi wysokich obrotów ale zadowala się minimalną ilością paliwa, zwłaszcza w trasie zejście poniżej 5 litrów na 100 km nie stanowi problemu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Jedyny mankament brak 6-go biegu. Odczuwalny zwłaszcza powyżej 150 km/h.
5,0
Układ jezdny
W moim aucie nie mam pneumatyki jednak zawieszenie i układ kierowniczy pracują bez zarzutu. Pierwszy raz \"nie zauważam\" małych dziur w jezdni czy kolein.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc w lusterkach doskonała, zwłaszcza podoba mi się automatycznie przyciemnienie lusterka wstecznego. Duże gabaryty tyłu i wysunięty przód zachęcają do korzystania z radaru parkowania (precyzyjny). Jeśli ktoś lubi obrócić się przy cofaniu to mocno rozbudowane fotele utrudniaja taki manewr.
5,0
Ergonomia
Na najwyższym poziomie. Jedynym mankamentem jest brak uchwytu na kubek z przodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna klimatyzacja dustrefowa oraz podgrzewane fotele przednie oraz systemy odmrażania przedniej i tylnej szyby sprawiają, że żadna pogoda dla C5 nie straszna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najczęściej jeżdżę z przodu, ale nikt z pasażerów nie narzekał na brak miejsca. Wręcz przeciwnie niektórzy wolą tylną \"kanapę\". Jeśli chodzi o przód to kierowcy o wzroście 150 cm do 200 cm nie będą narzekać i znajdą wygodną pozycję.
5,0
Wyciszenie
Kapitalne. Nawet bez hydropneumatyki nie słychać żadnych stuków przy przejeżdżaniu dziur i nierówności. Doskonałe wyciszenie komory silnika. Nawet ostre wciśnięcie \"gazu\" nie zmusza do podkręcania radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja, chociaż deklarowane zużycie paliwa przez producenta bardzo trudne do uzyskania. Co do cen przeglądów to może nie najtańsze ale tyle samo płaci mój szef za przegląd golfa V, więc chyba nie jest tak źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na chwilę obecną za tę cenę to chyba najlepiej wyposażone auto. Jakość wykonania bez zastrzeżeń.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 10 000 km jedynym problemem był zawieszający się bluetooth. Usterka usunięta gwarancyjnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak poważnych usterek. Mam nadzieję, że będzie tak dalej bo serwisy citroena są najgorsze ze wszystkich odwiedzanych marek.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 1.6 HDi FAP 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Tourer