Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

michał 3 latach, 11 lat temu
Silnik 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 124 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Citroen C5 III Tourer 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo dobry silnik, skrzynia automat, fotele, wyciszenie, przyjemnośc z jazdy, nie budzi emocji u innych
5,0
Całokształt
naprawdę Ci co nim nie jeżdżą, a tylko widzą co widzą, to nie wiedzą o nim nic co wzbudzałoby w nich zazdrość i właśnie o to chodzi - wszystko co dobre to niewidoczne jedyny mankament to brak wersji 4x4
Wrażenia
5,0
Silnik
jest bardzo dobrze - miło się nim jeździ
5,0
Skrzynia biegów
nie wiem że ją mam a trybie sport jest jeszcze lepiej
5,0
Układ jezdny
nic lepszego w długa trasą szczególnie jak ma się kłopoty z kregosłupem - 600 - 800 km bez wysiadania - a potem idziemy na piwko
Komfort
4,0
Widoczność
wg mnie wystarczająca ale czuniki przydatne
5,0
Ergonomia
po 3 latatch nic już tak nie pasuje jak C5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygoda
5,0
Wyciszenie
do 80 km słychać bzyczenie muchy , potem do 120 bzyczenie silnika, dalej po 140 trzeba dać trochę glosniej radio, ale tylko trochę bo opony szumią, powyżej 180 juz słychać, to co w innych autach słychać przy 100.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
V6 3 litry a pali średnio 8,4 dm3/100 - średnia z ponad 120 tys. km - jak na dynamikę, korki, autostradowe jazdy 140-160 km/h to bajka. Przeglądy średni drogie, ale nie jest też tanio, naprawy bardzo rzadkie. Diesel V6 to jest ostatnie z logicznych rozwiązanie dla silników spainowych, i wszystkie cztero cylindrowce typu 1,6 dm3 albo inne europejskie wynalazki downsizingu niech idą ze swoją kulturą i spalaniem do muzeum
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na Cytrynę droga w zakupie (przez luksusowe podatki na pojemność 3dm3)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
parę denerwujących drobiazgów poszło na gwarancji - m.in. wytarte miejsca na skóropodobnym kole kierownicy - nowe obszycie prawdziwą skórą załatwiło problem, odklejona nakładka szybowa - przyklejona, oderwana na autostradzie prawa dolna osłona silnika - wymienona na nową itp. - ale sa to naprawdę drobiazgi - samochód zawsze był zdolny dojeździć z tymi pierdułami do najbliższego przeglądu, i było jeszcze parę innych drobizazgów ale bez wpływu na przyjemnośc jazdy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak powaznych usterek - odpukać - zawsze do przodu - od przeglądu do przeglądu o własnych siłach

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Citroen C5 III

Liczba wpisów: 24

Citroen C5 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Citroen C5 III Tourer