Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara II (170) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Xy
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chciałem zaznaczyć "źle" ale jednak może nie jest aż tak fatalnie. Drobiazgi jak klocki hamulcowe, typowe elementy zawieszenia, płyny czy żarówki kosztują standardowo. Zabawa zaczyna się gdy potrzeba nabyć coś typowego do Xsary. Nowe oryginalne reflektory to koszt ~750 zł. Za sztukę. Ogólny obraz wydatków na auto psują także denerwujące drobiazgi jak zaśniedziałe styki, wypalona żarówka do której dostęp jest typowo francuski, urwana...
4,0
~Marcin Lublin
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Auto leciwe to i naprawy tanie. Części dostępne bez problemu, wiele pasuje od Peugeota 306 jako, że są to bliźniacze konstrukcje. Jednak wbrew obiegowej opinii samochód nie należy do szczególnie awaryjnych. Należy zwracać uwagę na stan tylnej belki i nie bagatelizować pierwszych objawów zużycia gdyż zaniedbanie tego generuje już wyższe koszty. Figle czasami płata (choć także rzadko) elektronika na pokładzie Cytrynki. U siebie wymieniłem kable...
4,0
~michalb4
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 VTS 167KM 123kW
Przy spokojnej jeździe autostradą 110 - 120km/h spalanie mieści się w granicach 8 - 10 litrów gazu. Jeśli przyciśnie się VTS powyżej 150km/h spalanie rośnie nawet do poziomu 16 - 18 litrów gazu. W mieście przy spokojnej jeździe, bez gwałtownych przyśpieszeń spalanie mieści się w 10 - 11 litrów gazu. Ten silnik z takim stadem koni musi palić. Kupując takie auto trzeba się liczyć, że będzie palić sporo. Jak dla mnie jazda autostradą to...
3,0
~Emil
Citroen Xsara II
Hatchback 1.9 D 71KM 52kW
Co do spalania, podobno HDI są w tym względzie lepsze. Jak chce się jeździć w miarę dynamicznie, szczególnie w mieście, to trochę pali ale bez dramatu. Duże znaczenie ma technika jazdy, bo nawet na autostradzie pomiędzy mną a żoną było ponad 0,5l/100km różnicy. Naprawy i serwis zredukowane do minimum (płyny, filtry) i w większości we własnym zakresie. Nowe oryginalne części trochę kosztują. Z pomocą przychodzą szroty i zamienniki.
2,0
~Mr__Z
Citroen Xsara II
Kombi 1.6 i 16V 109KM 80kW
No tu to już niestety nie wypada za dobrze. Odkąd go mam (grudzien 2012) wymieniłem całe zawieszenie z przodu łącznie z tależykami, wszystkie tulejki, łączniki staba, gumy staba, regeneracja maglownicy, drażki kierownicze z końcówkami, wydech koncowy, łożyska w przednich kołach, kompletny rozrząd, cąłą instalacje gazową bo stara miala 10 lat, cewkę zaponową za bagatela prawie 600zł i inne pierdółki o których pewnie zapomnialem.
2,0
~Artik
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Jeżdżę głównie po Warszawie. W korkach pali jak smok. Niestety wiele elementów dostępnych tylko w ASO (a ceny z sufitu). Niestety drobiazgi potrafią właściciela zniszczyć psychicznie i unieruchomić auto w drodze. Przykłady: pękł plastikowy sworzeń przy pedale sprzęgła - laweta, uszkodzenie sterowania skrzyni biegów - laweta. Cieknące maglownice - norma. Dodam że samochód z Polskiego salonu z przebiegiem 175kkm
5,0
~Tom
Citroen Xsara II
Kombi 1.6 i 16V 109KM 80kW
Ekonomiczność to jedna z zalet tego auta. Przynajmiej jeśli chodzi o spalanie. Po mieście gdzieś około 8.5 l/100km. Co do ceny części, to napewno nie tak łatwo je dostać i nie są zbyt tanie. A posiadając takie auto napewno często będziemy ich szukać. Opony 195/55/r15 - rozmiar jest taki że opony w tym rozmiarze są bardzo drogie sporo droższe niż gdyby były ciut większe np.: 195/65/r15 ale takie się nie mieszczą :P
5,0
~Jeż (lujezyn@poczta.onet.pl)
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
No jak na taki silnik i za taką mocą jest super! Klima żre minimalne ilości (bardziej odczuwalny jest spadek mocy). Po mieście <8, trasa do 120km/h <6. Choć jak się depnie, to oczywiście potrafi spalić swoje... Komputer całkiem dokładny. Niektóre serwisy mają chore ceny, ale można znaleźć w miarę tani i autoryzowany serwis. I pozwolą patrzeć, co przy nim robią, co w „molochach” jest niemożliwe!!!
5,0
~Piotrek604
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Z racji zamontowanej instalacji LPG koszt przejechania 100 km oscyluje w okolicach 20 zł. Ceny części są niewygórowane, o ile nie chodzi o używane podzespoły elektroniczne - ich cena jest bardzo wysoka. Nowych raczej nie dostaniemy, ze względu na wiek samochodu. Wymiana oleju z filtrami zamyka się w kwocie 150 zł. Wymiany części eksploatacyjnych również nie uderzą nas mocno po kieszeni.
4,0
~ojojoj
Citroen Xsara II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Rezerwa zapala się różnie zależy to od tego czy auto stoi czy jest w ruchu a różnica jest ok 0.5l Jak jadę i mi się zapali rezerwa to km zrobię trochę więcej niż jak pojadę, zgaszę auto a po chwili zapale i rezerwa już się pali. To wina myślę elektroniki bo przy zatankowaniu 10l pokazuje mi ok 1/2 baku zależy jak się ta rezerwa zapali ale licząc jazdę po mieście to wychodzi ok 5.5l do 6l na setkę
Citroen Xsara II