Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Caliber

Farkas, 9 lat temu
Silnik 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Caliber 1.8 VVT 16V 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : To piękny samochód z charakterem. Świetnie jedzie... Zamierzam omijać dziury, zresztą jest ich coraz mniej na głównych drogach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : podświetlenie zegarów
5,0
Całokształt
Pewne drobne braki są z nawiązką równoważone przez wieeeelkie plusy. To jest samochód naprawdę dający satysfakcję
Wrażenia
4,0
Silnik
Może trzeba poregulować, ale przyspiesza jakby z lekkim opóźnieniem, nie lubi też mocnego wciskania gazu. Ale daje radę w każdej sytuacji. Najbardziej lubi gnać 110 po prostej.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK, ale w porównaniu z VAG trochę chropawa, bez tej miękkiej płynności. Skok sprzęgła mniejszy niż w grupie VW. Trzeba się przyzwyczaić
5,0
Układ jezdny
Rozkosz. Po twardych volkswagenowskich układach czuję, że nie jadę, ale płynę, ale krążownikiem, bo nic nie buja. Mam 215/60/17, więc mocno stoję na kołach
Komfort
5,0
Widoczność
Niektórzy narzekają. Ja nie. Wszystko widzę (jestem wysoki, więc widzę co przed maską), świetna pozycja kierowcy. Niestety moje fotele nie mają regulacji odcinka lędźwiowego.
4,0
Ergonomia
Nieźle, ale ja nie cierpię wielofunkcyjnych przełączników. Podczas włączania kierunkowskazów można nawet wyłączyć światła. Reszta jest OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszytko gra. Wysokość auta sprawia, że uchylone szyby nie dmuchają po głowie. Klima wydajna. Super-pomysł z tą lodóweczką na napoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. To jest auto spore, ale nie wielkie. W sportage'u czułem się jak w czołgu, w cheerokee - jakoś nieswojo. Tu jest idealnie. Pasażerowie też mają wygodnie. I te fajne miejsca na napoje
5,0
Wyciszenie
Dla mnie bomba. Nie lubię zbytniej ciszy, silnik musi brzmieć, ale tu nawet do 120 km/h jest naprawdę cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdybym chciał oszczędzać, to kupiłbym coś jednolitrowego z gazem, np. punto. No, ale mogło być gorzej, suvy palą więcej. Ten pali normalnie, części dostępne, a ceny jak u innych. Szkoda, że z drobiazgiem trzeba do serwisu albo się potrudzić
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny rosną, bo ludzie dostrzegli ten samochód. Coraz częściej handlarze sprowadzają i windują ceny. Ale to nadal jest taniej niż polskie "przeboje" - passat, a4, octavia. A wygląda jak z innej półki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam historię 165 tys przebiegu. Wymieniono silnik tylnej wycieraczki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniono tarczę sprzęgła po 150 tys i tyle

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Dodge Caliber

Liczba wpisów: 9

Dodge Caliber – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dodge Caliber