Szukaj

Najnowsze oceny Dodge

5,0
~Tomasz
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Samochód ten zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. czyli od dawna :) Kupiłem go rok temu. Nie lubię samochodów dwu drzwiowych. Więc w momencie pojawienia się wersji cztero drzwiowej chciałem do mieć. Mam go w wersji R/T z silnikiem 5,7 HEMI. Doznania z jazdy fantastyczne. Rodzina zadowolona z wielkości wnętrza. A syn z frajdy jazdy. Już samo uruchomienie silnika i jego basowy pomruk wskazują na moc. Spalanie w mieście 13 litrów mieszana...
5,0
~Bartek
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Idealny samochód dla rodziny, mega komfortowe zawieszenie i nie jest to typowe amerykańskie auto gdzie się pływa na zakrętach, pomimo tego, że samochód z amerykańskiego rynku części są ogólnie dostępne. Komplet filtrów plus olej Mopar filtr oleju oryginalny za cały komplet 279 złotych więc jak za oryginalny olej dla mnie rozsądna cena, komplet amortyzatorów tył dałem ostatnio 1150 złotych, można kupić jakiś zamiennik, ale nie polecam bo to...
4,9
~Kamil Cz.
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 294KM 216kW
Samochód kupiłem 3 lata temu, robię rocznie koło 30000 i jak na razie nic poważnego się nie wydarzyło, zmieniłem tylko rolkę osprzętu za 100 złotych ( część oryginalna, zamiennik można kupić nawet za 50 złotych) poza tym leję benzynę i jeżdżę. Dla mnie samochód relatywnie ekonomiczny, cała rodzina się mieści, a jak jadę sam też można trochę mocniej przycisnąć na trasie. Skrzynia chodzi bez zarzutu, 8 biegów daje radę. Wykończenie wnętrza jest...
4,8
~Stefan Waczyński
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Duży, wygodny i dynamiczny samochód, nawet dla 7 osób. Coś co waży ponad 2,2 tony, musi spalić (LPG mile widziane). Model dość historyczny, ale wyposażenie zaskakuje. Automatyczna blokada antykradzieżowa drzwi. Włączenie świateł w momencie zamykania/otwierani samochodu, zmiana kąta lusterek bocznych, w trakcie cofania, pomiar ciśnienia w kołach, automatyczne światła zmierzchowe - po zainstalowaniu żarówek dual-led jako świateł dziennych i...
4,3
~Koczur
Dodge Caravan V
Grand Caravan Facelifting 3.6 VVT 283KM 208kW
Super auto na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Szybkie zwinne akowne trochę trudne w parkowaniu w mieście no i słabo wyciszone szczególnie przy 140 ÷150 km/h i podczas deszczu. Spalenie to miłe zaskoczenie. Największy mankament to za mały moment obrotowy przy ok 2000 obr/min co pdpowiada ok 135 km/h. Delikatna górka i samoistne redukcja biegu. Dużo schowkow i ten bagaaaaaznik. Wszystkie walizki i dopiero linia zderzaka. 5 osób plus półroczny...
3,1
~mamb
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Opinia: Dodge Caliber 2006 r. 1.8 polski salon przebieg udokumentowany 138.910 tys. Jeśli komuś nie przeszkadzają kiepściuchne skrzynie biegów, które po przebiegu bagatela nieco ponad 100 tys. zaczynają wyć jak głodne wilki to OK. Używana skrzynia około 3 tys. + robocizna około 2. Koszt 1/3 auta.Niektórzy twierdzą , że to łożyska na mechanizmie różnicowym .Jeżeli nawet, to i tak marne pocieszenie, bo wymiana też nie jest tania. Druga...
2,9
~1wsie
Dodge Caravan V
Grand Caravan Facelifting 3.6 VVT 283KM 208kW
Niestety, ale nie polecam tego samochodu ze względu na dużo wad konstrukcyjnych i jakościowych: -słaby układ hamulcowy -skrzynia awaryjna i bardzo ospale pracuje (potrafi szarpnąć przy zmianie) -zawieszenie nietrwałe, głośne i niestabilne -słaba jakość materiałów we wnętrzu -jak zacznie korodować to ciężko to zatrzymać -duża moc na papierze a na drodze 2.0 diesel jedzie lepiej (zwłaszcza przy wyższych prędkościach). Zalety: -niska cena...
2,9
~12121213654565
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Szukałem tego auta 1 rok i znalazłem kupę złomu, auto nie było serwisowane na czas. Caliber stał się moim bólem głowy. problemy z silnikiem, problemy z oświetleniem tył przód, auto jak wpadnie w koleiny to zachowuje się jak by miało wypaść z drogi, wybite zawieszenie tył. korozja pojawia się na progach.
5,0
~Matki
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Durango zawsze było moim marzeniem, kupiłem w ciemno praktycznie po kilku minutach jazdy próbnej. Silnik dynamiczny, gładko chodzi dopiero jak się mocniej przyciśnie to słychać przyjemny dźwięk, nie jest to V8, ale dla mnie i tak brzmi rewelacyjnie. Aktywny tempomat działa bez zarzutu, płynnie zwalnia i przyspiesza na autostradzie. Usterek brak, najlepiej serwisować w warsztatach specjalizujących się w JEEP'IE.
5,0
~DurangoFan
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Solidny, pewny samochód, prosta konstrukcja, bez turbiny systemów start stop i innych wynalazków. Zaraz po zakupie założyłem gaz i nie żałuję, wg mnie silnik do tego stworzony , skrzynia biegów jest rewelacyjna, przy 120km/h nie przekracza 2000 obrotów. Jakość materiałów w środku rewelacyjna, ciężko uwierzyć, że samochód ma 300 tyś. km. Byłem ostatnio na przeglądzie silnik bez zarzutów, kupiłbym ponownie.