Ocena kierowcy - Dodge Caravan V Grand Caravan Facelifting
felixwawa1,
7 miesięcy temu
Silnik 3.6 VVT 283KM 208kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
108 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: daje radę z ciężkim samochodem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: czasem miga mi kierunek szybko po wymianie na ledy
5,0
Całokształt
Wygodny wielki samochód na wakacje nic lepszego nie znajdziesz kupiłem jak miał niecałe 90 tyś teraz ma 100800tysi i daje radę . Po mieście no trochę duży , jak pod firmą prakuja te wszystkie seaty VW i kijanki to większego nie ma . hehe Spalanie w normie jak na 3,6 po miście latem 14 w zimie 17 oczywiście mówię o LPG
Wrażenia
5,0
Silnik
jeżdzi 3,6 daje rade nie jeden myślał ze wół a tu mu odjechał vanik
4,0
Skrzynia biegów
wymieniłem olej jak kupiłem bo w USA tego nie robią , coś jakieś opiłki były na magnesie ale zobaczymy za rok czy coś się pojawi . Czasem przy redukcjach jak dodam gazu i odpuszczę jakiś tak dziwnie coś zadżwięczy ale się tym nie przejmuje . Działa to jade
5,0
Układ jezdny
Dość miękki ale taki urok dużego samochodu ma być wygodnie na trasy i tak jest
5,0
Karoseria
MI esie podoba taki trochę kwadratowy pewnie zależy od gustu . Mój jest nietypowu NAVY Blue perłowy tak dziwnie się mieni czasem się skrzy a czasem wygląda przecietnie taki jakiś niebieski zależy od światła
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok kaera cofania i czyjniki zbliżenia robią swoje
5,0
Ergonomia
trudno powiedzić , wszystko się mieści łacznie z meblami po babci cioci itp
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko się nagrzewa , miałem poprzedniego diesla to bez vebasto nie gało rady go czasem w zimie dogrzać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca wszedzie nawet w 3 rzedzie
4,0
Wyciszenie
Jest ok jak nie przesadza się z prędkościa jest dobrze , nie zakładałem jeszcze thuli ale pewnie trochę chałasuja
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na samochód trzeba czasem wydać , Tarcze klocki to 1200 + montaż, olej w skrzyni 500 całość . olej w silniku 400 z filtrem + wymiana , filtr kabinowy 30 zł, opony wielosezon 1600, myjnie jakies 250 na rok
5,0
Stosunek jakość/cena
nic w tym wymiarze nie kupisz w Europie a przy obecnej tendencji 1,0 t 3 cylindry to nie wróże dobrych czasów dla właścicieli samochodów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 VVT 283KM 208kW
[l/100km]