Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Challenger III

Robert +, 3 lata temu
Silnik 5.7 V8 HEMI 377KM 277kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Dodge Challenger III 5.7 V8 HEMI 377KM 277kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wbrew powszechnej opinii na temat amerykańskich pojazdów ten potrafi skręcać :)
5,0
Całokształt
Moim zdaniem jest to najbardziej udany powrót do legendy z lat 70-tych w gronie muscle cars.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność, klang, .... muzyka :)
5,0
Skrzynia biegów
W moim egzemplarzu jest skrzynia manualna, która daje dużo frajdy. Może być uciążliwa dla osób spędzających dużo czasu na zakorkowanych ulicach (twarde sprzęgło).
5,0
Układ jezdny
Kontrola trakcji pozwala użytkować go całorocznie.
5,0
Karoseria
Największa zaleta: piękny wygląd (!!!) z profilem nawiązującym do protoplasty z filmu "Znikający punkt". Rozmiar auta budzi respekt: ponad 5m długości i spora szerokość mogą utrudnić korzystanie niektórych garaży oraz parkowanie (mało ważne)
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę jak w czołgu: wysoka linia okna z boku to mały problem, szeroki słupek już wymaga niekiedy zabiegów: na niektórych skrzyżowaniach trzeba wcześniej pomyśleć o odpowiednim ustawieniu auta (odpowiedni kąt dla zyskania widoczności). To wszystko jednak nie jest problemem, bo w tym aucie nieczęsto trzeba oglądać się za siebie :)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Auto zorientowane wybitnie na kierowcę, czego przykładem niech będzie fotel kierowcy sterowany elektrycznie a fotel pasażera już manualnie (ma to jednak też swoje plusy dla wsiadających do tyłu).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to żaden problem - dość płytka miska olejowa jak na tak duży silnik szybko go zagrzewa i pozwala na dogrzanie wnętrza. Chłodzenie po amerykańsku mrożące.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne miejsca dla 4 dorosłych osób. Bagażnik wymaga specjalnych pochwał: rozmiar robi wrażenie a dodatkowo można go powiększyć przez złożenie oparć tylnej kanapy - w rezultacie można przewozić rzeczy 2m długie (np. drzwi - to akurat wypróbowałem).
4,0
Wyciszenie
W tym aucie nie o to chodzi ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pojazd z grupy FCA - części dostępne w każdym salonie Fiat/Jeep.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest tu bardzo amerykańska i trzeba ją lubić: dużo plastiku, spasowanie też nie jest mistrzowskie za te parametry/jakość w europejskich autach trzeba zapłacić dużo więcej (o ile nie krotność ceny)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fabryczne hamulce nadają się z gruntu do wymiany co jest fascynatom powszechnie wiadome - do tego można się przygotować bez unieruchamiania auta na długi czas i za duże pieniądze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prosta budowa jednostki napędowej i całego auta pozwala mieć nadzieję na wysoką bezawaryjność

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 HEMI 377KM 277kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Challenger III