Przeniesienie napędu
: Silnik+ skrzynia dogadują się rewelacyjnie czasami brak trakcji ale ja to lubię , z tyłu 295 jakoś dają radę
5,0
Całokształt
Duży, przestronny bardzo wygodny , osiągi jak najbardziej ok, prosty w obsłudze bardzo intuicyjny kokpit, nie wymaga specjalistycznego serwisu, najważniejsze absolutnie niezawodny, przesiadłem się z G30 M550i i wreście mam spokój z naprawami z serwisami itd
Wrażenia
5,0
Silnik
V8 I brzmi jak V8 a nie jakieś pierdy z głośników
5,0
Skrzynia biegów
ZF nic dodać nic ująć
4,0
Układ jezdny
To ciężki samochód więc cudów nie ma, ale jest bardzo responsywny i bardzo dobrze wyczuwalne są granice które zresztą można bezpiecznie dozować
4,0
Karoseria
Popasowana troszkę po amerykańsku ale mi to absolutnie nie przeszkadza samochód służy mi do jazdy a nie jako dzieło sztuki
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby
5,0
Ergonomia
Fotele elektryczne kolumna elektryczna także zakres regulacji duży
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Słychać silnik i trochę napęd ale tak ma być to troszkę wulgarny samochód w końcu muscle car
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bajka , tylko wymiana oleju , benzyna wiadomo w mieście jest jak jest ale w reszcie z MDS można zejść do 6.5 !
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez dwóch zdań cena rewelka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami coś sobie skrzypnie :) ale bardzo zadko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.4 HEMI V8 492KM 362kW
[l/100km]