Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Durango III

Arturo1977, 2 lata temu
Silnik 3.6 V6 299KM 220kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Mam go od niedawna, na razie jest niezle. Swietne nadwozie, malo pali, dobry naped AWD, pojemny, tani w utrzymaniu. Bardzo dobrze sie prowadzi i sprawia wrazenie naprawde solidnego. Jezeli sie sprawdzi, nastepnym autem tez bedzie Durango, tylko nowszy rocznik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pentastar to maly silnik jak na ten model, osiagow nie ma co po nim oczekiwac, ale jest ekonomiczny i podobno sie nie psuje.
2,0
Skrzynia biegów
Stara skrzynia pieciobiegowa mercedesa, fatalna. Od 2014 byla skrzynia 8 biegowa, warto kupic model po liftingu tylko ze wzgledu na ta skrzynie.
5,0
Układ jezdny
Swietny. Bardzo dobrze dziala naped AWD.
5,0
Karoseria
Nie lubie SUVow, ale ten mi sie wyjatkowo podoba (dlatego go mam).
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydaje mi sie, ze mogloby byc lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obok ukladu jezdnego najjasniejszy punkt auta.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma ich za duzo na rynku. ciezko znalezc fajny egzemplarz i nie sa tanie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie poprawiam usterki po poprzednim wlascicielu, zobaczymy jak bedzie dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 299KM 220kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Durango III