Szukaj

Informacje o Dodge Durango III

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia, najnowsza generacja modelu produkowana od końca 2010 roku (jako model rocznika 2011). Po zamknięciu fabryki w Newark, Dodge przeniósł jego produkcję do Detroit – Durango III powstaje w niej obok m.in. nowej generacji Jeepa Grand Cherokee, z którym dzieli część rozwiązań konstrukcyjnych i technicznych. W 2014 roku model został poddany lekkiej modernizacji. Durango III nie jest oferowany w Europie. Oprócz USA, Kanady i Meksyku, Dodge sprzedaje go również w Kolumbii, Peru, krajach Bliskiego Wschodu (oprócz Iranu) oraz w Egipcie.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Dodge Durango III – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Bartek
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Dodge Durango III
Idealny samochód dla rodziny, mega komfortowe zawieszenie i nie jest to typowe amerykańskie auto gdzie się pływa na zakrętach, pomimo tego, że samochód z amerykańskiego rynku części są ogólnie dostępne. Komplet filtrów plus olej Mopar filtr oleju oryginalny za cały komplet 279 złotych więc jak za oryginalny olej dla mnie rozsądna cena, komplet amortyzatorów tył dałem ostatnio 1150 złotych, można kupić jakiś zamiennik, ale nie polecam bo to kilka stów taniej, ale wg mnie nie warto bo po przejechaniu 20000 km, chińskie amortyzatory poszły do wymiany. Jedyne co ważne przy zakupie samochodu to to żeby kupić dobry egzemplarz bez wywalonych poduch / bo regenerowanie tego to skrajna głupota, a nowe poduszki są kosmicznie drogie / sam oglądałem 10 samochodów i oczywiście handlarzyny próbowały upchnąć samochód z naprawianą deską, dlatego zanim pojedziecie polecam wpisać numer Vin do wyszukiwarki google i odrazu widać wszystkie fotki z aukcji USA. Zanim kupicie sprawdźcie czy gdzieś w pobliżu jest warsztat, który zajmuje się tylko jeepem, jeżdżenie do Mechanika Piotra co naprawia wszystkie samochody wg. mnie nie jest zbyt rozsądne i może pociągnąć za sobą ni potrzebne koszty, ja niestety na start zapłaciłem... W trasie przy normalnej jeździe można spokojnie zejść poniżej 10 litrów, więc nie do końca rozumiem montowanie gazu, jeżeli ktoś robi do 20000 km rocznie.
4,9
~Kamil Cz.
Terenowy 3.6 V6 294KM 216kW
Dodge Durango III
Samochód kupiłem 3 lata temu, robię rocznie koło 30000 i jak na razie nic poważnego się nie wydarzyło, zmieniłem tylko rolkę osprzętu za 100 złotych ( część oryginalna, zamiennik można kupić nawet za 50 złotych) poza tym leję benzynę i jeżdżę. Dla mnie samochód relatywnie ekonomiczny, cała rodzina się mieści, a jak jadę sam też można trochę mocniej przycisnąć na trasie. Skrzynia chodzi bez zarzutu, 8 biegów daje radę. Wykończenie wnętrza jest naprawdę na wysokim poziomie, wentylowane fotele są mega przydatne w lecie. Dotykowy monitor działa mega sprawnie, nagłośnienie robi pozytywne wrażenie. Kolejnym auto na bank będzie Durango.
4,9
~Zadowolony z Dodga
Terenowy 5.7 V8 364KM 268kW
Dodge Durango III
Świetne auto, rodzinne, dla singla, na imprezy ze znajomymi i ogólnie rewelka. Serwis w Jeep Polska, bo to grupa Chrysler. Dostępność części nie najgorsza tylko co tu zamawiać jak nic się nie psuje :) Miny kierowców na trasie lub parkingu bezcenne, co chwila ktoś zaczepia, aby zapytać o auto :) Idealne rozwiązanie dla indywidualistów. Co do spalania, jeżdżę bardzo szybko i dynamicznie: miasto do 25l trasa do 17l średnio 19l minimalnie nawet 13l ale to przy 110km/h To auto nie jest przystosowane do wolnej jazdy :) Naciskasz gaz i wgniata w siedzenie, dosłownie.
Dodge Durango III