118 kM w mieście sprawdza ile świetnie, na trasie trochę łapie zadyszkę. 10% więcej mocy i więcej momentu. No ale od tego jest Abarth
5,0
Skrzynia biegów
Działa :-)
5,0
Układ jezdny
Na 17” felgach trochę twardy ale za to jedzie jak gokart ,
5,0
Karoseria
Śliczna !
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu troszkę słabo
5,0
Ergonomia
Jedyne małe auto w którym 2 metrowy chłop jedzie bez problemu, oczywiście z przodu! Żadnej kretyńskiej konsoli środkowej jak w wersji 600 ! Brawo FIAT !
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszkę wentylator za głośny na 4-5 ale poza tym bez zarzutu !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu siatki
3,0
Wyciszenie
Tył to chyba gola blacha ale poza tym jest dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie zero kosztów , poza przeglądami raz w roku.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest absurdalnie wysoka! To jedyna wada tego auta! 140 tys to szaleństwo. Uroda i poręczność tego nie zrekompensują!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Zużycie prądu dla silnika 37 kW 118KM 87kW
Średni zasięg
170km
Średni maksymalny zasięg
180km
Średni minimalny zasięg
100km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
230km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
12,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania