Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat 500 II

Podsumowanie 75 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat 500 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Fiat 500 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Fiat 500 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Elektryczne Fiat 500 II
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (75)

5,2
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Szału nie ma za sprawą dużej masy, ponad 1 z kierowca, nie mniej przy odpowiednim operowaniu gazem i stosowaniem zasad eko, można spalić ok 6l w mieście (Kraków), i bez trudu poniżej 5l w trasie. W rękach kobiety, trzeba liczyć min. 7l miasto i 6l trasa, silnik bardzo ładnie i kulturalnie zbiera się z niskich obrotów (jest zaskakująco elektryczny), ale mało dynamiczny (wolno wkręca się na obroty, nawet na niskich biegach)
4,9
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Fiat 500 II
6,5
Hatchback 3d 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Spalanie w trasie schodzi poniżej 6 litrów/100km, prędkość 100-110 km/h Niestety silnik jest mało dynamiczny Jazda miejska- spalanie na dobrym poziomie
4,5
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Fiat 500 II
8,8
Seria 1 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
7,1
CC 1.2 i 69KM 51kW
Fiat 500 II
7,1
CC 1.2 i 69KM 51kW
Fiat 500 II
5,5
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Szału nie ma, prawdopodobnie za sprawą dość dużej masy (prawie tona), ale oszczędnym z dużymi przebiegami polecam zamontować LPG, bo silnik bez problemu znosi zasilanie tym paliwem
5,3
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Fiat 500 II
6,1
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Fiat 500 II
Silnik jest stosunkowo za słaby gdy jezdzi z funkcją ECO, skrzynia dual logic działa nieco ospale jakby zastananawiała sie , który bieg wrzucić. To bywa niestety irytujące. Samochod przy szybszej jeździe jest głośny . , potrafi irytować ,zwłaszcza gdy jeździło sie cichszymi autami. Ale design kultowego juz autka , wykonanie wnętrza rekompensują pewne braki.
Fiat 500 II