Auto spełnia swoją funkcję jako drugie auto w domu użytkowane na dojazdy do firmy i przewóz większych rzeczy.
Z przyczepką lekką jak i z motorówka ( 1300 kg ) daje radę. Na dłuższe trasy trochę męczący z powodu dość dużego hałasu przy prędkościach powyżej 120 km/h oraz brak porządnych uchwytów na butelki czy kubki z kawą te w tunelu środkowym to jakiś kiepski żart. Spalanie latem około 6 przy jeździe mieszanej miasto / droga krajowa / ESka przy prędkości do 110 km/h. Autostrada przy 130 km/h minimum 7. Zimą trzeba doliczyć od 05 do 1 litra. Wymiany tylko eksploatacyjne ( tarcze, klocki, rozrząd, sprężyny przód, uszczelka smoka, linki zmiany biegów ) w bardzo rozsądnych cenach.
Wrażenia
4,0
Silnik
2 litrowy lepszy ale ten też daje radę.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie ok. Dmuchawa ( wiatrak ) do klimy automatyczne dostępny tylko w ASO za 1700 PLN.
Masz manualną klimę to 250 - 300 PLN.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 180 za kierowcą nie zostaje zbyt duzo miejsca. Szkoda, że kanapy nie można przesówać.
2,0
Wyciszenie
Do prędkości 90 - 100 KM/h nie jest żle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest żle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby popracowali nad wnętrzem...
Uchwyty, schowki...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]