Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Grand C-MAX

Mario, 3 lata temu
Silnik 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 177 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
3,71
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Po 3 miesiącach użytkowania "buczenie" skrzyni biegów, wymienione łożysko, przy okazji wymienione sprzęgło i wysprzęglik. Po niecałym roku przykra wiadomość o pękniętej tulei cylindra. Objawy: ubytek płynu chłodniczego, białe spaliny, zmniejszenie mocy. Przyczyną mogła być najprawdopodobniej padnięta turbina, z którą Niemiec jeździł zbyt długo. Potem problem z podawaniem paliwa, usterka katalizatora i miesiąc temu konieczna regulacja zaworów z wymiana szklanek oczywiście. Ten model - tak, ten silnik - nigdy.
4,0
Całokształt
Ogólnie auto bardzo wygodne, ergonomiczne, "płynie" po przesiadce z Opla Astry III. Cichy, wersja Champions League dośc dobrze wyposażona. Wygodne przesuwne drzwi tylne, podgrzewana przednia szyba.... Silnik 1.6L ECOBOOST SCTI DXA JQDB1H i inne - dramat. Po 3 miesiącach użytkowania "buczenie" skrzyni biegów, wymienione łożysko, przy okazji wymienione sprzęgło i wysprzęglik. Po niecałym roku przykra wiadomość o pękniętej tulei cylindra. Objawy: ubytek płynu chłodniczego, białe spaliny, zmniejszenie mocy. Przyczyną mogła być najprawdopodobniej padnięta turbina, z którą Niemiec jeździł zbyt długo. Potem problem z podawaniem paliwa, usterka katalizatora i miesiąc temu konieczna regulacja zaworów z wymiana szklanek oczywiście. Ten model - tak, ten silnik - nigdy.
Wrażenia
1,0
Silnik
Po 3 miesiącach użytkowania "buczenie" skrzyni biegów, wymienione łożysko, przy okazji wymienione sprzęgło i wysprzęglik. Po niecałym roku przykra wiadomość o pękniętej tulei cylindra. Objawy: ubytek płynu chłodniczego, białe spaliny, zmniejszenie mocy. Przyczyną mogła być najprawdopodobniej padnięta turbina, z którą Niemiec jeździł zbyt długo. Potem problem z podawaniem paliwa, usterka katalizatora i miesiąc temu konieczna regulacja zaworów z wymiana szklanek oczywiście. Ten model - tak, ten silnik - nigdy.
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 3 miesiącach użytkowania "buczenie" skrzyni biegów, wymienione łożysko, przy okazji wymienione sprzęgło i wysprzęglik. Po niecałym roku przykra wiadomość o pękniętej tulei cylindra. Objawy: ubytek płynu chłodniczego, białe spaliny, zmniejszenie mocy. Przyczyną mogła być najprawdopodobniej padnięta turbina, z którą Niemiec jeździł zbyt długo. Potem problem z podawaniem paliwa, usterka katalizatora i miesiąc temu konieczna regulacja zaworów z wymiana szklanek oczywiście. Ten model - tak, ten silnik - nigdy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford C-MAX II Grand C-MAX