Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan

Karlik, 6 lat temu
Silnik 1.6 TDCi 115KM 85kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 148 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford C-MAX II Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,64
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Auto idealnie rodzinne. Z tyłu mieszczą się 3 foteliki. Regulacja siedzenia kierowy i kierownicy pozwala każdemu znaleźć odpowiednia pozycje. Świetnie sprawuje się na dużych trasach. Jest bardzo zwinny i zwrotny jak na swoje rozmiary - radzi sobie w miejskich parkingach. Dobrze tłumi nierówności i całkiem nieźle radzi sobie w zakrętach. Nie nadaje się do podróżowania predkościami pow 160km/h
Wrażenia
4,0
Silnik
Spalanie w ruchu miejskim ok 6/7 litrów przy normalnej ekpsloatacji. Na trasie dużo niej - zależy od prędkości. Nie jest to wyścigówka ale całkiem dobrze radzi sobie w wyprzedzaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Klasa - rewelacyjnie zsynchronizowana. Biegi wchodzą płynnie i są dobrze dobane. 6 biegów i krótkie przełożenia sprawiają, że auto dobrze przyśpiesza.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak zwykła osobówka nie jak Van. Rewelacyjnie tłumi wszelkie nierówności i doskonale trzyma się drogi. Auto reaguje na każdy ruch kierownicą.
5,0
Karoseria
Zwarta Bryła ułatwia parkowanie i pomaga w miejskiej jeździe. Płyta podłogowa z Mondeo sprawia że auto jest szerokie. Potężny bagażnik pozwala zabrać się na wakacje 5 osobowej rodzinie. W środku jest wysoko - każdy się tam zmieści. Miejsca na nogi jest wystarczająco dużo.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoki dach i wielkie lusterka boczne sprawiają, że autem rewelacyjnie się manewruje. Widać wszytko doskonale. Lusterko wsteczne same się przyciemnia nie pozwala żeby kierowca został oślepiony. Fotel reguluje sie w wielu płaszczyznach.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tak jak ma być. Brakuje jednak kilku schowków, albo np miejsc na ładowanie czy podłączenie telefonu z tyłu. Trzeba zainwestować w przedłużacze i wszystko do zapalniczki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima - po załączeniu samochodu ciepłe powietrze leci już po kilkunastu sekundach za sprawą grzałki. Nie trzeba klimatyzacji. Latem - klima działa idealnie - warunki świetne. Jsk na tak duże auto bardzo szybko chłodzi powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nad głową miejsca jest bardzo dużo. Brakuje minimalnie miejsca na nogi z tyłu ale tylko gdy fotele z przeodu są na maxa cofnięte do tyłu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo komfortowe podróżowanie - silnik pracuje cicho i kulkturalnie. Nic nie słychać w mieście. Na trasach wszystko zależy od prędkości.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania jak normalnego samochodu. Ubezpieczanie nie jest wysokie - jak klasa C. Spalanie w granicach normy ale bardzo zależy od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
To kryterium jest dla tego samochodu. Nikt nie chciał uwierzyć, że taka wyoka jakość była za tak niewielką cenę. Kilkuletnie auta na gwarancji można znaleść za 35tys. Auto za tą cene jest bardzo dobrze wyposażone.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dronbne usterki sie zdarzają jak w każdym samochodzie szczególnie że jest mocno eksploatowany przez 5 osobową rodzinę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowity brak przy regularnym serwisowaniu i dbaniu u silnik oleje i regularne serwisy.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDCi 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 20

Ford C-MAX II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford C-MAX II Minivan