Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Kombi

michaltetek@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 1.8 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo oszczędny a zarazem dość mocny
3,0
Całokształt
Bardzo tani bardzo dobrze wyposażony samochód (klima, ABS, poduszki, el, szyby, lusterka, Podgrzewana el. przednia szyba i lusterka, dynamiczny bardzo oszczedny silnik a z drugiej strony mocno rdzewiejący, dość awaryjny i nie najtańszy w utrzymaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie jest może z wyścigówki ale przedewszystkim oszczędny, zrywny, pozwala bezpiecznie wyprzedzać, jak potrzeba to bardzo sprawnie napędzą ten wagonik. Chyba największy plus tego auta. Niestety chyba też najdroższy w utrzymaniu z całej gamy (rozrząd, olej itd)
4,0
Skrzynia biegów
tak samo nic złego jak i czegoś specjalnego nie mogę o skrzyni biegów powiedzieć. Zero problemów, zachwytów też nie ;-)
3,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemnie się prowadzi, szczegołnie po naszych dziurawych drogach. Jeśli ktoś chce poszaleć, to nie polecam, natomiast do normalnej jazdy bardzo mi sie podoba, moim zdaniem lepszy od wielu często nowszych aut. Tragedia z trwałością, tuleje wahacza nie wytrzymują roku, pozostałe elementy też wymagają zbyt częstej naprawy. Rodzice maja taką samą wersję i u nich to samo.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą wnętrze dość długo sie nagrzewa, ciepłe powiertze pojawia się dość szybko, ale na prawde gorące po ładnych kilku kilometrach. Klimatyzacja średnio wydajna, podczas krótszych kilkukilomtrowych jazd raczej nie oplaca sie włączać, po dłuższym czasie radzi sobie dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma co narzekać, kierownica regulowana przód-tył i fotel z regulacją więc każdy znajdzie pozycję wygodną dla siebie. Jeśli natomiast przesuniemy fotel mocno do tyłu zbyt mało miejsca dla pasażerów. Bagaznik bardzo duży i bardzo pakowny, minimalne wnęki na koła, łatwy do wykorzystania. Mój wakacyjny wyjazd do skandynawii z 4 osobami na pokładzie i ich \"podręcznym bagażem\" przerósł najśmielsze oczekiwania wobec jego pakowności :-)
3,0
Wyciszenie
Na wyższych obrotach silnik jest hałaśliwy, przy wyższych prędkościach dość głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ekonomicznej jezdzie autostradowej srednie zuzycie paliwa na dystansie 1500km wyniosło 4,2l/100 ! Używam go do pracy i po miescie/pod miastem z lekkim bagażem wychodzi nie wicej niz 6l/100km. Niestety spore koszty w porównaniu choćby z wolnossącym.
3,0
Stosunek jakość/cena
W przypadku mojej wersji (praktycznie wszystko co mógł mieć escort) stosunek ceny do tego co otrzymujemy nie jest zły. W przypadku gdyby tego wyposażenia nie ma myslę, ze ten stosunek jest kieski
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety ciągle trapią mnie drobne usterki co jest chyba bardziej denerwujące niż poważna awaria raz na jakiś czas
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciągłe naprawy w zawieszeniu, poważna awaria sprzęgła

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Kombi