Silnik
: Zaskoczył mnie choć już o nim czytałem. Miałem wcześniej 1,4 wolnossący i nie ma porównania pięknie wchodzi na obroty i nawet przy prędkościach autostradowych fajnie przyspiesza.
5,0
Całokształt
Dobry samochód do jazdy po mieście jak i na trasy
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 1.0 trzy cylindry jest mocny, praca nie jest uciążliwa, poniżej 2 tys obrotów staję się nieprzyjemna, nie odczułem turbo dziury.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze wchodzą biegi, super 6 na autostrady
5,0
Układ jezdny
Przetestowałem na serpentynach, przy dobrych oponach trzyma się wzorowo i łatwo można wyczuć kiedy traci przyczepność
5,0
Karoseria
Jeden z najładniejszych modeli w swojej klasie. Poprawione światła z tyłu i LED-y dodają uroku.
Komfort
5,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki ale takie wymogi bezpieczeństwa. Ale ogólnie widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Dobry dostęp do wszystkich niezbędnych przełączników.
Można dobrać właściwą pozycję za kierownicą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna wentylacja i klimatyzacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu dobra. Z tyłu trochę gorzej
5,0
Wyciszenie
W tej klasie bardzo dobre. Przy prędkościach autostradowych można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Korzystam z usług ASO. Przeglądy mogły by być trochę tańsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że za te pieniądze bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Samochód sprawuje się tak jak na początku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
[l/100km]