Najlepszy model Forda od wielu lat, daje wielką frajde z jazdy, zwlaszcza po kretych drogach gorskich. Dobrze trzyma sie polkich drog, komfort na przyzwoitym poziomie. Jesli chodzi o osiagi - raczej rajdowka niz wyscigowka, ale dla mnie to dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to u Forda - bez rewelacji, ale ciagnie dobrze. Ciut za glosny.
5,0
Skrzynia biegów
Synchronizatory swietne ! W miare krotki skok lewarka, super precyjza, tylko jak sie (bardzo) szybko zmienia II na III moze wpasc V, jak Holkowi w zeszlym roku na Moto w Evo VI :)
5,0
Układ jezdny
Poezja. IMO uzytkownik BMW 3 czy Imprezy WRX STi nie powinien byc rozczarowany ! Zwlaszcza ukladem kierowniczym.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tak nowa fure znosnie przy parkowaniu, a przy jezdzeniu bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Moze troche fotele nie do konca, ale wszystko jest na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche za wolno wnetrze sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dalem 5, bo sa wieksze auta, ale... drozsze
4,0
Wyciszenie
Wiatr daje o sobie znac kolo 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za krotko jezdze, ale wcale nie pali tak duzo jak by sie mozna po Fordzie 1.8 spodziewac.
5,0
Stosunek jakość/cena
Seria 100 (dawniej Comfort X) i X100 - bardzo dobra cena.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero pół roku, ale mam nadzieję że wynik testu TÜV nie jest bezpodstawny.